امریکا به اوکراین تجهیزات امنیتی سایبری خریداری خواهد کرد

© AP Photo / John Minchilloامریکا به اوکراین تجهیزات امنیتی سایبری خریداری خواهد کرد
امریکا به اوکراین تجهیزات امنیتی سایبری خریداری خواهد کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سفارت امریکا در کییف، از طریق وب سایت دولتی ایالات متحده، کیت هایی را برای هک کردن دستگاه های تلفن همراه و همچنین دریافت اطلاعات از همه ای شبکه های اجتماعی خریداری می کند.

به گزارش اسپوتنیک، سفارت امریکا در کی یف، کیت های هک نمودن دستگاه تلفن همراه را به اوکراینی ها خریداری می کند. این کیت ها برای دریافت اطلاعات از شبکه های اجتماعی و خدمات رسانه ای استفاده می شود. این تجهیزات جاسوسی برای پلیس اوکراین به خدمت گرفته می شود. این طرح رسما — برای مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و به طور غیر رسمی، و غیر رسمی برای بسیاری از گزینه های دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.
با استفاده از این دستگاه، پلیس می تواند تمام اطلاعات را بازیابی کند. این پروژه "تقویت مبارزه با مواد مخدر توسط پلیس ملی اوکراین" نامیده می شود. در چارچوب آن، وزارت امور خارجه ایالات متحده تجهیزات لازم را برای استخراج اطلاعات از هر وسیله الکترونیکی و اینترنت به اوکراین خریداری می کند.
نام محصول اول UFED 4PC می باشد. با کمک آن، پلیس از دستگاه های تلفن همراه دریافت شده از مظنونان، تمام اطلاعات موجود در آن شامل: مخاطبین، لیست تماس ها، اس ام اس، پیام های ایمیل، مکاتبات در شبکه های اجتماعی و پیام های فوری را دریافت می کند.
محصول دوم UFED Cloud Analyzer است. این برنامه اطلاعاتی مکان کاربر خاص را تقریبا در همه جا پیدا می کند: در شبکه های اجتماعی، وبلاگ ها، سرویس های ابری و سایت هایی مانند یوتوب و اینستاگرام به راحتی می توان کاربر را پیدا کرد.
این مجموعه کامل حدود 50 هزار دالر هزینه خواهد داشت.
این دستگاه ها از سوی شرکت اسرائیلی Cellebrite، شرکت جاپانی Sun، همچنین شرکت سلبریت دارای دو شرکت تابع — در ایالات متحده و آلمان است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала