آنجلینا جولی از برد پیت شکایت کرد

© AP Photo / Jordan Strauss/Invisionآنجلینا جولی از برد پیت شکایت کرد
آنجلینا جولی از برد پیت شکایت کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آنجلینا جولی در شکایتی که به دادگاه ارائه کرد، برد پیت را متهم کرد که در یک ونیم سال گذشته به تعهدات مالی خود در قبال شش فرزندشان آنچنان که باید عمل نکرده است.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از NBC تقریباً دو سالی از جدایی پرسر و صدای آنجلینا جولی و برد پیت می‌گذرد اما به نظر می‌رسد که داستان این جدایی هنوز به پایان راه نرسیده است.

در تازه‌ترین رویداد مربوط به این جدایی آنجلینا جولی ، برد پیت را متهم کرد که در یک و نیم سال گذشته به تعهدات مالی خود در قبال شش فرزندشان آنچنان که باید و شاید عمل نکرده است.
بر اساس شکایتی که آنجلینا جولی در این باره به دادگاه عالی لس‌آنجلس ارائه کرده است، این بازیگر و کارگردان سرشناس قصد دارد که برد پیت را مجبور به انجام تعهداتش کند.
آنجلینا جولی و برد پیت که در دوران زندگی مشترک خود مشهورترین زوج سینمای جهان بودند، شش فرزند دارند. مداکس 17 ساله، پکس 14 ساله، زهرا 13 ساله، شیلو 12 ساله و دوگانه 10 ساله به نام‌های ویوین و ناکس شش فرزند آن‌ها هستند.
این دو چهره سینمایی اکنون برنامه‌ پرکاری دارند. در حالی که جولی مشغول بازی در فیلم «مالفیسنت 2» در لندن است، برد پیت در فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» کنار دی‌کاپریو و مارگو رابی جلوی دوربین می‌رود.
وکلای برد پیت تا هنوز به ادعای آنجلینا جولی واکنش نشان نداده‌اند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала