ترس امریکا از حملات سایبری ایران

© Sputnik / Vladimir Trefilov /  مراجعه به بانک تصاویر ترس امریکا از حملات سایبری ایران
ترس امریکا از حملات سایبری ایران - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ایالات متحده امریکا برای جلوگیری از حملات سایبری ایران آمادگی میگیرد.

به گزارش اسپوتنیک، کارشناسان امنیت سایبری و اطلاعات آسوشیتدپرس میگویند که ایالات متحده امریکا برای جلوگیری از حملات سایبری که ممکن است ایران در واکنش به تصمیم دونالد ترامپ، رئیس جمهور امریکا مبنی بر بازگرداندن تحریمات آغاز کند، آمادگی میگیرد.

به باور آنها، نگرانی در مورد حملات سایبری ایران به امریکا برای نخستین بار در ماه می سال روان پس از خروج یک طرفه ایالات متحده امریکا از برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) پدیدار شد.

به گفته کارشناسان، بازگرداندن تحریمات ایالات متحده علیه ایران سبب تقویت تهدید حملات سایبری ایران به امریکا میگردد.

این در حالی است که سازمان استخباراتی امریکا، کشورهای همچو روسیه، ایران، چین و کوریای شمالی را به عنوان بزرگترین تهدیدات سایبری برای ایالات متحده معرفی کرده اند.

قابل یادآوری است، روز دوشنبه (۷ اگست) دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده امریکا فرمان اجرایی بازگشت تحریمات علیه جمهوری اسلامی ایران را که از سه سال پیش توسط باراک اوباما معلق شده بود، امضا کرد.  

در تاریخ ۸ می، دونالد ترامپ رئیس جمهور امریکا خبر خروج واشنگتن از توافقنامه برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) را اعلام نمود.   

ترزا می، نخست وزیر بریتانیا، آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان و امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه خواهان اجرای برجام توسط طرفهای توافقنامه شدند. حسن روحانی، رئیس جمهور ایران اعلام نمود که تهران همچنان به تعهدات خود در چارچوب برجام عمل خواهد نمود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала