حمله هوائی اسرائیل به 150 مواضع نیروهای مقاومت فلسطین در غزه

© REUTERS / Amir Cohenحمله هوائی اسرائیل به 150 مواضع نیروهای مقامت فلسطین در غزه
حمله هوائی اسرائیل به 150 مواضع نیروهای مقامت فلسطین در غزه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نیروهای هوائی اسرائیل در پاسخ به حملات راکتی مقاومت قلسطین بیش از 140 موضع نیروهای مقاومت قلسطنی را مورد حمله هوائی قرار داده است.

به گزارش اسپوتنیک به در بیانیه سرویس مطبوعاتی ارتش اسرائیل آمده است که نیروهای هوائی کشور در پاسخ به حمله راکتی نیروهای مقاومت فلسطین بیش از 140 موضع این نیروهای را در شرق اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه مورد هدف حمله هوائی قرار داده است.

حملات توپخانه‌ای شدید اسرائیل به چندین منطقه در غزه - اسپوتنیک افغانستان
حملات توپخانه‌ای شدید اسرائیل به چندین منطقه در غزه

در این بیانیه آمده است که در نتیجه سه حمله گسترده نیروهای هوائی اسرائیل، تونل‌ها اردوگاه‌های آموزشی و مخفی‌گاه سلاح این نیروهای از بین برده شده است.
ارتش اسرائیل می گوید: "این حمله در پاسخ به حمله راکتی که از نوار غزه به قلمرو اسرائیل در شب گذشته پرتاب شده بود صورت گرفت".
درپی حمله هوایی اسرائیل به مناطق مختلف نوار غزه، 3 فلسطینی به شهادت رسیده و 6 نفر دیگر مجروح شدند. یک زن و دخترش در میان شهدا استند.
در پی اقدامات تجاوزکارانه اسرائیل، رسانه های این کشور از به صدا درآمدن زنگ‌خطر در شهرک های اسرائیل نشین منطقه "النقب" در جنوب سرزمین های اشغالی خبر دادند.
بر اساس گزارش‌ها، مقاومت فلسطین در پاسخ به حملات جنگنده‌های اسرائیلی 70 راکت به سوی شهرک‌های اسرائیلی شلیک کرد.
خبرگزاری آلمان خبر داد که در پی اصابت راکت‌های مقاومت به شهرک‌های اسرائیلی دست کم 4 اسرائیلی مجروح شدند.
الجزیره گزارش داد که "بنیامین نتانیاهو" نخست‌وزیر اسرائیل نشستی را با حضور وزیر دفاع و فرماندهان ارتش درباره نوار غزه برگزار کرد.

حملات متقابل اسرائیل و فلسطینیان به یکدیگر باعث می‌شود کار تهیه توافقنامه صلح دراز مدت بین دو طرف با میانجیگری مصر و سازمان ملل متحد با دشوار مواجه شود.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала