سقوط پنج هواپیمائی انتحاری در سوریه

© Sputnik / Andrey Stanavovسقوط پنج هواپیمائی انتحاری در سوریه
سقوط پنج هواپیمائی انتحاری در سوریه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
قوای دافع هوا روسیه پنج هواپیمائی انتحاری تروریست ها را که به میدان هوائی حمیمیم (پایگاه هوائی روسیه) نزدیک شده بودند، هدف قرار داده نابود نمودند.

به گزارش اسپوتنیک، تاریخی 13 اوگست نظامیان روسیه 5 هواپیمائی انتحاری تروریستها را در نزدیکی پایگاه هوائی حمیمیم نابود نمودند. ای حمله ترویستها خسارات جانی و مالی نداشت.

میدان هوائی حمیمیم - اسپوتنیک افغانستان
نابودی هواپیمائی بدون سرنشن در نزدیکی پایگاه هوائی حمیمیم
الکسی تسیگانکوف رئیس مرکز امور آتش بس بین جناح های درگیر سوریه در کنفرانس مطبوعاتی گفت: «در جریان شبانه روز گذشته سیستم نظارت و دفاع هوائی روسیه مستقر در پایگاه هوائی حمیمیم و شهر حلب سوریه 5 هواپیمائی بدون سرنشین تروریستها را کشف نمودند که از طرف ساحه خالی از تشنج حلب به طرف نیروهای روسیه فرستاده شده بود، قوای دفاع هوا روسیه این اهداف را کشف و نابود نمود. این حملات هوائی تروریستها تلفات جانی و مالی نداشت.

به گزارش اسپوتنیک، نیروهای امنیتی سوریه حفاظت از قلمرو واقع در نزدیکی فرودگاه حمیمیم را تقویت کردند. گزارش شده است که تا کنون عملیات جستجوی شبه نظامیانی که بالای پایگاه هوایی روسیه حمله نمودند، ادامه دارد.
معاون اول کمیته دفاع و امنیت شورای فدراسیون روسیه، فرانتس کلینتسویچ، خدمات ویژه امریکا را در سازماندهی این حمله مشکوک می داند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала