حمله همجنسگرا های ارمنی به پوسته پلیس در ایروان+ ویدئو

© Sputnik / Kirill Kallinikovحمله همجنسگرا های ارمنی به پوسته پلیس در ایروان
حمله همجنسگرا های ارمنی به پوسته پلیس در ایروان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
چند تن از مردان همجنسگرای ارمنی با حمله به یک پوسته پولیس در ایروان، پایتخت آنکشور ، دو پلیس را مورد لت و کوب قرار دادند.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از دفتر مطبوعاتی پولیس ایروان، دلیل برای این کار؛ حمله یک شهروند این کشوربالای اقلیت های جنسیتی در ارمنستان اعلام شد.
فرد مظنون بازداشت شده است. شماری از مردان همجنسگرا "به اصطلاح قربانیان این اتفاق" نزدیک پسته پولیس منتظر بودند، صبر نمودند و هنگام انتقال مظنون این درگیری رخ داد." در گزارش دفتر مطبوعاتی پولیس آمده است که این وضعیت زمانی شدت گرفت که ساکنان خانه های نزدیک با خشم به جاده ها برآمدند. 

پلیس سعی کرد مردم را آرام کند، اما " خویشتنداری پلیس به درستی ارزیابی نشد و مردانی که لباس های زنانه را پوشیده بودند و حامیان آنها، به داخل ماموریت پلیس حمله بردند. دو پولیس در طی این درگیری زخمی و به بیمارستان انتقال یافت..
زندگی برای افراد همجنسگرا در ارمنستان، یک جامعه محافظه کار اجتماعی که در آن همجنسگراستیزی سخت باقی مانده، آسان نیست.
مشکلات برای کسانی که خارج از پایتخت زندگی می کنند متعدد است، جایی که جامعه حتی دارای تحمل کمتری نسبت به افراد همجنسگرا" دگرباش" می باشد.
اجتماعی شدن در محل های غیر دگرباش دوست و مکان های عمومی معدودی که افراد همجنسگرا می توانند مطمئن باشند که موضوع سواستفاده و آزار و اذیت نیستند، بویژه مشکل است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала