کلوپ ویدیو

مادر کودک 2 ساله خود را با دادن سیگار آرام می کند + ویدئو

CC0 / / مادر کودک 2 ساله خود را با دادن سیگار آرام می کند
مادر کودک 2 ساله خود را با دادن سیگار آرام می کند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
این پسر دو ساله در اندونزی، تنها با سیگار ارام می گیرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از دیلی میل، یک پسر اندونزیایی از شهر سوکابومی، به سیگار عادت کرده است و روزی دو قوطی سیگار می کشد.
این ماجرا چنین است که مادرش همیشه پیش او سیگار می کشید، یک روز برای تفریح سیگاری به این پسر می دهند تا نحوه سیگار کشیدن او را ببینند. سپس مادر برای آرام کردن فرزند خود به او سیگار می دادو
در حال حاضر مادر خودش سیگار را برای پسرش می گیرد تا او را آرام کند. او توضیح می دهد: "اگر من سیگار نخرم، او خشمگین می شود." این موضوع خشمی بسیاری از اهالی اندونزیا را درآورده است چرا که این مادر می توانست از روش دیگری برای آرام کردن فرزندش استفاده کند.
گفتنی است، پیش از این الدی ریزال کودک نه ساله اهل اندونزیا، به عنوان جوانترین سیگاری جهان شناخته شده است. در نهایت وی تصمیم می گیرد تا عادات بد زندگی خود را ترک کند و موفق هم می شود. آلدی ریزال کودک نه ساله اهل اندونزی با ترک سیگار، همزمان وزن خود را نیز کم می کند.
ریزال از دو سالگی به تنباکو معتاد می شود و تا 40 نخ سیگار در روز دود می کرد. زمانیکه این کودک پنج سال داشت، یک دوره توانبخشی جهت ترک سیگار را می گذارند که موفق هم می گردد.
با این حال، این کودک به جای اعتیاد به سیگار، به مواد غذایی معتاد می شود. این کودک به یکباره، به طعم و مزه مواد غذایی چرب عادت پیدا می کند و به سرعت اضافه وزن پیدا می کند.
اما بار دیگر این کودک بااراده، در نه سالگی دست از خوردن بر می دارد. ریزال هم اکنون بسیار خوب درس می خواند و به یک ستاره، در مدرسه ابتدایی تبدیل شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала