کشف انگشتر عصر الیزابت در یک مزرعه + عکس

© Sputnik / Vladimir Astapkovich /  مراجعه به بانک تصاویر کشف انگشتر عصر الیزابت در یک مزرعه + عکس
کشف انگشتر عصر الیزابت در یک مزرعه + عکس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک کارگر انگلیسی که علاقمند جستجوی گنجینه ها است، انگشتری به ارزش 15 هزار دالر از عصر الیزابت اول را پیدا کرد.

به گزارش اسپوتنیک،بن بیشاپ، یک کارگر انگلیسی در حالی که مشغول کندن زمین یک مزرعه در بخش گلاستونبوری انگلیس بود، یک انگشتر طلای حکاکی شده متعلق به دوره الیزابت اول را کشف کرد.
این کارگر خوش اقبال که در ابتدا گمان کرده بود آنچه پیدا کرده است سرپوش قوطی نوشابه است؛ در نهایت متوجه شد یک حلقه طلای نادر از جواهرات سلطنتی الیزابت به ارزش 15هزار دالر را کشف کرده است.
بر روی این انگشتر سلطنتی یک عقاب با 2 سر حکاکی شده است. این انگشتر ارزشمند متعلق به سالهای 1550 تا 1650 و حدود 500 سال قبل است. 

بن بیشاپ گفت: "من انگشتر را سال گذشته پیدا کردم. در ابتدا فکر کردم سرپوش قوطی نوشابه است؛ زیرا در چند سال گذشته تعداد بسیار زیادی از این حلقه سرپوش های نوشابه را روی زمین مزرعه پیدا کرده ام؛ اما این یک انگشتر با ارزش بود. زمانی که آن را پیدا کردم تا 40 دقیقه با تعجب به آن نگاه می کردم."
این انگشتر تا چندین ماه در موزیم انگلیس مورد بررسی های مختلف قرار گرفت. در حال حاضر هیچ موزیمی این انگشتر را خریداری نکرده است و این جواهر به یابنده آن بازگردانده شده است. قرار است این انگشتر در تاریخ 27 سپتامبر در نمایشگاه Hansons در انگلیس به فروش گذاشته شود.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала