برگزاری ششمین مسابقه تنبلی در مونته نگرو

© Sputnik / Kirkach Sergey برگزاری ششمین مسابقه تنبلی در مونته نگرو
برگزاری ششمین مسابقه تنبلی در مونته نگرو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مسابقه نوبتی تنبلی در مونته نگرو برگزار خواهد شد .

به گزارش اسپوتنیک، سازماندهندگان این رقابت در صفحه فیسبوک خود نوشتند که دور نوبتی مسابقه تنبلی به تاریخ 18 اگست در مونته نگرو برگزار می گردد.
قریه "برزنا" واقع در شمال —غرب مونته نگرو نخستین مسابقه تنبلی را در سال 2012 برگزار کرد که از آن بکه پس از آن این مسابقه به یک رقابت سالانه مبدل شد.
برداشت کلیشه ای در خصوص آنکه اهالی مونته نگرو کار کردن را دوست ندارند در شعار اولین مسابقه تنبلی" بدون کار هم نان خواهیم خورد" منعکس شده.
شرکت کنندگان این مسابقه باید بر سر روجایی دراز بکشند و از جای خود بلند نشوند. آنها بدون اینکه از جای شان بلند شوند، اجازه دارند بخورند، بنوشند و حرف بزنند.
در سال 2017، رکورد سه ساله مارکو جورویچ که در طی 37 ساعت دراز کشیده بود شکسته شد. پس از وی در سال 2017 دو مرد و یک زن رکورد 47 ساعته را قائم نمودند.
در سال 2015 نیز یک تن از ساکنان بوسنی و هرزگوین با برقراری رکورد جدید سوژه جنجالی در رسانه های مونته نگرو شد.
مسابقه ششم در سال جاری روز شنبه 18 ماه اگست ساعت 10 صبح به وقت مسکو آغاز خواهد شد. برنده فعلی 800 یورو جایزه دارد که که نیمی از آن نقد و نیمی دیگربصورت هدایا خواهد بود.
نوزدهم اگست صف طویل منتظرین برای اشتراک در رقابت به میان خواهد آمد. تمام شرکت کنندگان غذا و نوشابه رایگان دریافت خواهند کرد و برای کسانی که در فاصله 100 کیلومتر از محل مسابقه سکونت دارند وسیله نقلیه و جای خواب نیزفراهم خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала