چگونگی ایجاد زندگی در زمین

© Fotolia / Johan Swanepoelچگونگی ایجاد زندگی در زمین
چگونگی ایجاد زندگی در زمین - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
چه وقت اجداد تمام زنده جان ها روی زمین بوجود آمده است؟

دانشمندان دریافتند که چه وقت اجداد تمام زنده جان های روی زمین بوجود آمده است.
به گزراس اسپوتنیک، دانشمندان طی گزارش در مجله Nature Ecology and Evolution نوشته اند که تخم اصلی اجداد همه زنده جان های روی زمین 4.5 ملیارد سال قبل بعد از بمباردهای سنگین فضائی به زمین بوجود آمده است.

کشف علایم زندگی در مهتاب - اسپوتنیک افغانستان
کشف علایم زندگی در مهتاب
داود پیسانی دانشمند دانشگاه بریتانیا می نویسد: « با پیوسین گزراشات باستانشناسی و جینیتیکی، ما نشان دادیم که تخم زنده جان ها در اوایل زندگی زمین بوجود آمده است. ما گمان داریم که آن بعد از تصادم تئیه با زمین که بعداً مهتاب بوجودآمد، تقریباً یک ملیارد سال قبل باکتری و آراکی از هم جدا شدند».

اولین موجود زنده در عصر آرکایان در زمین بوجود آمده است. اما تا کنون نقطه نظر دقیق در مورد اینکه چه وقت زندگی در روی زمین بوجود آمده است، وجود ندارد.
بعد از کشف اثار موجودات زنده باستانی، شواهد بوجود آمده است و گویندگی از آن می کند که مکروب تقریباً 3.4 ملیارد سال قبل در بحر های اولیه وجود داشته است. اما یک تعداد دانشمندان می گویند که زندگی می توانند قبل از این به زمین وجود داشته باشد.
نظر هم وجود دارد که در اثر بمبارد های وسیع و طویل المدت شباب های آسمانی 3.9 ملیارد سال قبل، در زمین آب بوجود آمد و آن به نوبه خود زندگی را بوجود آورده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала