رهگیری طیاره جنگی روسیه از سوی نیروی هوایی بریتانیا

© Sputnik / Georgiy Zimarevرهگیری طیاره جنگی روسیه از سوی نیروی هوایی بریتانیا
رهگیری طیاره جنگی روسیه از سوی نیروی هوایی بریتانیا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نیروهای هوایی بریتانیا طیاره ضد تحت البحری روسی را در حریم هوایی دریای سیاه ردیابی کرده و به همراهی آن پرداختند.

به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع بریتانیا با نشر خبرنامه ای اعلام کرد که طیاره های جنگی این کشور در راستای انجام ماموریت خود در قالب ناتو، برای رهگیری و مشایعت یک فروند طیاره ضد تحت البحری روسی در حریم هوایی دریای سیاه به پرواز درآمدند.

وزارت دفاع بریتانیا: «بتاریخ ۲۳ اگست، جت های نیروهای هوایی بریتانیا مستقر در پایگاه نظامی در رومانیا به منظور رهگیری طیاره روسی Be-12 سیاه به پرواز درآمدند. این طیاره روسی از شبه جزیره کریمیا برخاسته و در حال پرواز به سمت جنوب غربی دریای سیاه بود. طی هفته گذشته این دومین بار است که طیاره های جنگی بریتانیا  در راستای انجام ماموریت خود در قالب ناتو، برای رهگیری و جلوگیری از تحریکات طیاره های جنگی روسیه به پرواز در می آیند.»

قابل یادآوری است، ۱۵ اگست نیروهای هوایی بریتانیا اعلام کردند که طیاره های جنگی این کشور ۶ فروند جت سو-۲۴ روسی در حریم هوایی دریای سیا رهگیری نمودند.

وزارت دفاع روسیه وزارت دفاع روسیه ضمن تکذیب گزارش نیروهای هوایی بریتانیا اظهار داشت که ۴ فروند طیاره نیروهای دریایی روسیه، که در بین آنها جت سو-۲۴ نبود، تاریخ ۱۳ اگست در دریای سیاه پرواز آموزشی انجام دادند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала