با مضرترین روغن خوراکی آشنا شوید

CC0 / Pixabay / با مضرترین روغن خوراکی آشنا شوید
با مضرترین روغن خوراکی آشنا شوید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مدیر موسسه پیشگیری و اپیدمیولوژی بیماری های سرطان دانشگاه فرایبورگ گفته است که روغن نارگیل "سمی خالص و یکی از بدترین (محصولات) است که شما فقط می‌توانید استفاده کنید.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از Insider، کارین میشلز، پرفسور دانشگاه هاروارد امریکا و مدیر موسسه پیشگیری و اپیدمیولوژی بیماری های سرطان دانشگاه فرایبورگ المان گفته است که روغن نارگیل "سمی خالص و یکی از بدترین (محصولات) است که شما می‌توانید از آن استفاده و یا بخورید".
گزارش شده است که این بیانیه را وی در یکی از صنف‌ های لکچر با داکتران بیماری‌های همه‌گیر بیان کرده است.
به گفته این پرفسور، سطح چربی‌های اشباع روغن نارگیل 82فیصد می‌باشد که دو برابر نسبت به چربی گوشت خوک است و 60 فیصد نسبت به چربی گوشت گاو می‌باشد، خوردن این روغن "کلسترول بد" را در بدن افزایش داده و استفاده بیش از حد آن خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی (قلب و رگ‌ها) را افزایش می‌دهد.

پیش از این، انجمن قلب امریکا با صدور یک بیانیه نسبت به مصرف روغن نارگیل هشدار داد و اعلام کرد، مضرات این روغن اگر بیشتر از کره نباتی و گوشت پرچرب گاوی نباشد، کمتر هم نیست و این در حالیست که روغن نارگیل به عنوان یک روغن سالم و بدون ضرر در حال فروش است و افراد مختلف نیز بدون داشتن سطح مناسبی از آگاهی و اطلاعات، به راحتی اقدام به خرید و مصرف آن می‌کنند و تأثیرات منفی این روغن را زمانی متوجه می‌شوند که دیگر دیر شده است.
قبلاً، دانشمندان محصولات را نام برده بودند که استفاده از آن می‌تواند سطح استرس و پرخاشگری را در یک شخص کاهش دهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала