تجاوز جنسی بر توریستهای خارجی در ایتالیا

© Fotolia / Sdecoretتجاوز جنسی بر توریستهای خارجی در ایتالیا
تجاوز جنسی بر توریستهای خارجی در ایتالیا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جنجال های زیاد در مورد تجاوز متعدد به توریست های خارجی در ایتالیا بلند شده است.

به گزارش اسپوتنیک، مقامات اطلاع دادند که این حوادث در نیمه دوم ماه اوگست در شهرهای توریستی ایتالیا رخ داده است.
آخرین حادثه در ریمینی و در ساحل بحری آدریاتیک بود. یک دختر جوان 19 ساله آلمانی که با دو دانشجوی اکادمی پولیس شهر برشا آشنا شده بود. عصر روز شنبه آنها به اتاق هوتل که دختر در آن اقامت داشت رفته و او را مورد آزار و اذیت قرار دادند. دختر جوان به شفاخانه محل رفت و آثار تجاوز روی بدن وی اثبات گردید.

تجاوز جنسی کشیش ایتالیایی بالای یک دختر یازده ساله در داخل موتر - اسپوتنیک افغانستان
تجاوز جنسی کشیش ایتالیایی بالای یک دختر یازده ساله در داخل موتر
این دو جوان در محکمه ریمینی متهم شدند و ممکن است از اکادمی پولیس اخراج شده و سرنوشت شان نیز در محکمه مشخص خواهد شد.
همزمان با این حادثه ، یک تجارز جنسی دیگر در شهر یوزولو نیز اتفاق افتاد. دختر 15 ساله که ملیت اش فاش نشده است ، در ساحل مورد تجاوز قرار گرفت. روز شنبه پولیس موفق شد مجرم را دستگیر کند که یک جوان 25 ساله اهل سنگال بودو قبلا هم به خاطر نقض قانون توسط محکمه متهم شده بود.
وزیر داخله ایتالیا که به خاطر مواضع ناسازگار خود با مهاجرین غیر قانونی شهرت دارد نیز در این باره بیانیه صادر کرد. وی در توئیتر خود نوشت: « پس از مشکلات حقوقی متعدد ، او باید کشور ایتالیا را ترک کند اما از آنجا که یک فرزند دختر از زن ایتالیایی دارد ، این کرم را نمی شود اخراج کرد. این جنون و دیوانگی است.» وی قول داد که در ارتباط با پناهندگان که مرتکب قتل، تجاوز ، دزدی و یا خرید و فروش مواد مخدر می شوند فورا برخورد نماید.
یکی دیگر از تجاوزات جنسی که در ایتالیا صورت گرفت و بسیار پر سرو صدا بود ، تجاوز به دو دانشجوی دختر از امریکا در فلورانس بود. در ماه سپتامبر دو پولیس که از یک دعوا در دیسکو جلوگیری کرده بودند ، دختران را به خانه برده و به آنها تجاوز کردند. هر دو پولیس اخراج شدند و پروسه محاکماتی ایشان به زودی بررسی خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала