امریکایی ها خواستار استیضاح ترامپ شدند

© AP Photo / Alex Brandonامریکایی ها خواستار استیضاح ترامپ شدند
امریکایی ها خواستار استیضاح ترامپ شدند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بیش از ۴۰ درصد از شهروندان امریکا خواستار استیضاح دونالد ترامپ شدند.

به گزارش اسپوتنیک، نتایج نظرسنجی جدید حاکی از آن است که تقریباً نیمی از امریکایی‌ها خواستار استیضاح رئیس‌ جمهور کشورشان هستند.

بر بنیاد این نظرسنجی، ۴۴ درصد از پاسخ دهندگان از آغاز روند استیضاح رئیس جمهور ترامپ حمایت میکنند. در این میان اکثر شان (۷۹٪) طرفداران حزب دموکرات ایالات متحده هستند.

در عین حال ۶۴ درصد از شهروندان امریکا معتقد هستند که مایکل کوهن، وکیل سابق رئیس جمهور امریکا که به جنایات مالی محکوم شده، تحت تاثیر ترامپ مرتکب این جرم شده است.

گفتنی است این نظرسنجی از سوی نشریه Axios و شرکت SurveyMonkey از ۲۲ تا ۲۴ اگست انجام شد. بیش از ۴۳۲۶ شهروند امریکایی بالاتر از ۱۸ سال در این نظر سنجی اشتراک نمودند.

پیش از این، دونالد ترامپ، رئیس جمهور امریکا گفته بود، که اگر دموکرات ها پس از انتخابات میان دوره ای در ماه نوامبر اکثریت کنگره را بدست بیاورند و بخواهند روند استیضاح وی را انجام دهند، بازارهای بین المللی سقوط خواهند کرد.

قابل یادآوری است، هفته گذشته مایکل کوهن، وکیل پیشین دونالد ترامپ در محکمه نیویارک اقرار کرد که نظر به فرمان دونالد ترامپ از صندوق پولی او به استفانی کلیفورد، بازیگر پورنو و کارن مکدوگال، معشوقه پیشین اش پول پرداخته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала