پوتین، پیش از انتخاب لیموزین جدید "کارتژ" به چه توجه کرد؟

© Sputnik / Vitaliy Belousov /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین، پیش از انتخاب لیموزین جدید "کارتژ" به چه توجه کرد؟
پوتین، پیش از انتخاب لیموزین جدید کارتژ به چه توجه کرد؟ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزیر صنعت و تجارت روسیه گفته است که رئیس‌جمهور روسیه، لیموزین جدید "پروژه کارتژ" بدون سفارش "جزئیات بیشتر داخلی موتر" انتخاب کرد.

به گزارش اسپوتنیک، دنیس مانتوروف، وزیر صنعت و تجارت روسیه گفت که ولادیمیر، پوتین، رئیس‌جمهور روسیه بدون سفارش جزئیات داخلی موتر لیموزین جدید اوروس از "پروژه کارتژ" را انتخاب کرد.
مانتوروف گفت: "اگر ما در مورد رئیس‌جمهور صحبت کنیم او یک شخص بسیار دموکراتیک است و با چیزهای جزی مانند "دیزاین و دیگر جزئیات موتر" توجه نمی‌کند.
به گفته این وزیر، رئیس‌جمهور روسیه در مسائل جدی بیشتر مدنظر می‌گیرد.

اعلام زمان تولید موترسایکل کارتژ پوتین+عکس - اسپوتنیک افغانستان
اعلام زمان تولید موترسایکل "کارتژ" پوتین+عکس

وزیر صنعت و تجارت روسیه می‌گوید: " برای رئیس‌جمهور مهم بود که موتر باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد و زمانی که به دیگرها پیشنهاد می‌شود شرم‌آور نباشد".
رئیس‌جمهور روسیه روز 7 ماه می سال جاری برای اولین بار از لیموزین ساخته شده در چارچوب این پروژه استفاده کرد.
علاوه بر لیموزین پروژه "کارتژ" موترهای مختلف لیموزین سدان، مینی‌ون روی پلت‌فرم واحد برای مقامات درجه یک دولتی روسیه تولید خواهند شد.
برعلاوه لیموزین های حکومتی مارک Aurus در آینده لیموزین های بیزنس-کلاس برای متشبیثین، مینی‌بس ها و جیپ ها نیز ساخته خواهند شد. طوریکه مانتوروف خبر داد، لیموزین ها 140 هزار یورو و بالاتر از آن ارزش خواهند داشت.

آغاز تولید مسلسل کوچک — از 200 تا 230 موتر — در سال 2019 پلان شده، اما در صورت تقاضای بلند ظرفیت های اضافی — در اولیانوفسک در کرانه دریای والگا و جمهوری تاتارستان — بکار گرفته خواهند شد. در عین حال تولید در کارخانه «میرسیدس» در ولایت مسکو نیز آغاز خواهد شد. «دایملیر» میخواهد در این موسسه اعمارشده به مبلغ 300 میلیون یورو در حدود 25 هزار لیموزین E-کلاس و جیپ ها تولید کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала