کلاه سفیدها 44 کودک را قربانی حمله کیمیاوی خود می نمایند

© AFP 2023 / KARAM AL-MASRIکلاه سفید ها
کلاه سفید ها - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
معلم: «کلاه سفید ها 44 طفل سوریائی را اختطاف نموده اند تا آنها را قربانی حمله کیمیاوی ساختگی خود در شهر ادلب نمایند».

به گزارش اسپوتنیک، معلم وزیر خارجه سوریه اظهار داشت: «استخبارات بریتانیا در عقب این شبه سازمان "کاله سفیدها" قرار دارد- آنها از این سازمان را رهبری و از آنها حمایت مالی می نمایند. آنها قبلاً نیز حمله کیمیاوی را صحنه سازی نموده بودند و حالا نیز بار دیگر در مورد آمادگی حمله کیمیاوی در ادلب سروصدا را بلند نموده اند».

افزایش راکت‌های کروز امریکا همزمان با توطئه حمله کیمیاوی در سوریه - اسپوتنیک افغانستان
افزایش راکت‌های کروز امریکا همزمان با توطئه حمله کیمیاوی در سوریه
وی گفت که طبق اطلاعات موجوده، چندی قبل کلاه سفید ها 44 کودک را برای عملی نمودن طرح صحنه شوم حمله کیمیاوی خود اختطاف نموده اند و آنها را قربانی این اهداف شوم خود می نمایند.

جنرال ایگور کناشنکوف، سخنگوی وزارت دفاع روسیه به تاریخ (۲۶ اگست) اعلام نمود که براساس اطلاعات باشندگان ولایت ادلب به مرکز روسی آشتی طرف‌های درگیر در سوریه، متخصصین خارجی (انگلیسی‌زبان) برای صحنه‌سازی "حمله کیمیاوی" با استفاده از راکت‌های پُرشده از کلر، به منطقه جنوب این ولایت رسیده اند.
سخنگوی وزارت دفاع روسیه گفت: "قرار است حمله راکت‌های پُرشده از مواد سمی در جریان دو روز آینده از راکت‌اندازها به منطقه مسکونی کفر زیتا که در شش کیلومتری جنوب هابیت موقعیت دارد، صورت بگیرد".

آمادگی مختصصین خارجی برای صحنه‌سازی حمله کیمیاوی در سوریه - اسپوتنیک افغانستان
آمادگی مختصصین خارجی برای صحنه‌سازی حمله کیمیاوی در سوریه
قبل از این گزارش شده بود که مشاور امنیت ملی امریکا به روسیه هشدار داده است که تکرار حملات کیمیاوی که به دولت دمشق نسبت داده می‎شود، پاسخ نظامی امریکا را در پی خواهد داشت.
نشریه بلومبرگ به نقل از منابع آگاه نوشته است که امریکا با نسبت دادن حملات کیمیاوی به دولت سوریه، به مسکو هشدار داده است که در صورت تکرار چنین حملات، مواضع دمشق را مورد حمله راکتی قرار خواهد داد.
قابل ذکر است که در ماه اپریل ۲۰۱۷، امریکا با نسبت دادن حملات کیمیاوی به دمشق، پایگاه الشعیرات سوریه را با ۵۹ راکت "تام هاوک" هدف قرار داد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала