راکت های بالستیک کوریای شمالی از ماهواره هایی امریکایی «پنهان» شدند

© Sputnik / Iliya Pitalevراکت های بالستیک کوریای شمالی از ماهواره هایی امریکایی «پنهان» شدند
راکت های بالستیک کوریای شمالی از ماهواره هایی امریکایی «پنهان» شدند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ماهواره ها ویدیویی را ثبت کردند که نیروهای نظامی کوریای شمالی به منظور هفتادمین سالگرد تاسیس این کشور آمادگی رژه را می گیرند.

پاسخ کیم جونگ اون به دشمنان کوریای شمالی - اسپوتنیک افغانستان
پاسخ کیم جونگ اون به دشمنان کوریای شمالی
به گزارش اسپوتنیک، انستیتوت مطالعات بین الملل میدلبروی نگاره های ماهواره ای گرفته شده توسط Planet Lab را مورد بررسی قرار دادند.

این رژه به تاریخ 9 ماه سپتمبر برگزار خواهد شد. اما تا اکنون هیچگونه نشانه ای از نمایش راکت های بالستیکی قاره پیما وجود ندارد. این راکت ها توانایی رسیدن به خاک امریکا را دارند.

در عکس های 22 اگوست تنها تانک ها، سیستم توپخانه، خودروهای زرهی، سیستم  پدافند هوایی و دستگاه های پرتاب راکت دیده می شوند.

یادآوری می کنیم، که نخستین دیدار دونالد ترامپ رئیس جمهور امریکا و کیم جونگ اون رئیس جمهور کوریای شمالی به تاریخ 12 جون 2018 در هوتل کپلا واقع در جزیره سنتوزای سنگاپور برگزار شد. دونالد ترامپ و کیم جونگ اون گفتگوهایشان را بصورت دو نفره تنها با حضور دو مترجم پشت درهای بسته برگزار کردند و در پایان گفتگوها دو طرف سندی را امضا کردند.

به دنبال آن مذاکرات با حضور مشاوران ارشد دو طرف ادامه یافت. مایک پومپئو وزیر امور خارجه امریکا، جان کلی رئیس دفتر کاخ سفید، و جان بولتون، مشار امنیت ملی رئیس‌جمهور امریکا، دونالد ترامپ را همراهی می‌کردند، و «کیم یونگ چول» یکی از نزدیک‌ترین دستیاران رهبر کوریای شمالی، «ی یونگ هو» وزیر خارجه کوریای شمالی و «ری سو یونگ» وزیر خارجه کوریای شمالی در سالهای 2014 تا 2016 همراه کیم جونگ اون حضور داشتند.

سند امضا شده دارای چهار بند است که در آن ترامپ به ارائه ضمانت‌های امنیتی به رهبر کوریای شمالی و کیم نیز به خلع سلاح کامل اتمی متعهد شده‌اند.

دیدار ترامپ و رهبر کوریای شمالی نخستین دیدار سران دو کشور پس از پایان جنگ کوریا در سال 1953 است.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала