آغاز تولید گلوله‌های تانک روسی در هند

© Sputnik / Iliya Pitalev /  مراجعه به بانک تصاویر آغاز تولید گلوله‌های تانک روسی در هند
آغاز تولید گلوله‌های تانک روسی در هند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
هندوستان اولین دسته از گلوله‌های تانکی 125 ملی‌متری روسی به نام "مانگو" را با موفقیت آزمایش کرد.

به گزارش اسپوتنیک، فابریکه "تخ‌ماش" گفته است که این گلوله‌ها برای اساس لیسانس در کشور هندوستان تولید شده و اقدام حمل این گلوله‌های به ارتش کشور آغاز گردیده است.

از مناسبات سازمانی تا همکاری های نظامی روسیه و هند - اسپوتنیک افغانستان
از مناسبات سازمانی تا همکاری های نظامی روسیه و هند

این فابریکه گفته است که اولین دسته‌ گوله‌ها که در هندوستان مونتاژ شده است، آزمایشات کنترولی را با نتایج مثبت پشت سر گذاشتند. در حال حاضر تولید کننده هندی این گلوله‌ها را آزمایش کرده و حمل آنها را به ارتش کشور با مارک خود آغاز کرده است.
این فابریکه "تخ‌ماش" تاکید کرده اند که از اوایل سال 2017میلادی متخصصین تجهیزات ارسالی را نظارت کرده و به آغاز تولید فابریکه تسلیحاتی وزارت دفاع ملی هند کمک کردند. و برای شان آموزش آماده سازی گوله‌های "مانگو" در هند انجام شده است.
پیش از این هند در یک سرمایه‌گذاری مشترک با روسیه برای تولید گلوله‌ها تانک "مانگو" برنامه‌ریزی کرده بود و در این برنامه‌ریزی دو کشور قرار است بیش از 200هزار چنین گلوله را بسازند که در آینده یک گزینه امکان پذیر است.
برای اولین بار ایجاد تولید مشترک این گلوله‌ها در ماه مارچ سال 2016 میلادی اعلام شد که قرارداد مربوطه توسط وزارت دفاع ملی هند به تصویب رسید و به تولید کنندگان هند حق تولید این گلوله‌ها داده خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала