عمران خان موترهای لوکس دولتی را فروخته، هلیکوپتر می‌خرد

© AFP 2023 / Asif Hassanعمران خان موترهای لوکس دولتی را فروخته، هلیکوپتر می‌خرد
عمران خان موترهای لوکس دولتی را فروخته، هلیکوپتر می‌خرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دولت پاکستان در اقدامی عجیب تصمیم گرفته در راستای سیاست ریاضت اقتصادی دولت جدید موترهای سوپر لوکس دفتر نخست‌وزیر را فروخته و به جای آن از هلیکوپتر استفاده کند. چون ارزان‌تر است!

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، عمران خان، نخست وزیر جدید پاکستان در اقدامی عجیب 17 سپتمبر موترهای سوپر لوکس مربوط به دفتر نخست‌وزیری را به حراج می‌گذارد.
از موترهای لوکس نخست‌وزیر می‌توان به هشت بی‌ام‌و از جمله سه مدل 2014 و سه مدل اس‌یو وی و دو مدل اس‌یو وی 2016 و همچنان چهار موتری مرسدس بنز 2016 که دو دستگاه آن ضد گلوله است، اشاره کرد.
قرار است عمران خان برای ریاضت اقتصادی از هلیکوپتر در رفت و آمد به سرکار استفاده کند.

معرفی وزیران جدید کابینه‌ی پاکستان توسط عمران خان - اسپوتنیک افغانستان
معرفی وزیران جدید کابینه‌ی پاکستان توسط عمران خان

وزیر اطلاع رسانی پاکستان در حمایت از تصمیم عمران خان اعلام کرد که رفت و آمد با هلیکوپتر از دفتر نخست وزیر و به محل سکونت عمران خان (منطقه بانی‌گالا) ارزان‌تر از رفت و آمد در جاده است.
اما بعد از انتشار این خبر موج گسترده‌ای از واکنش‌ها در فضای مجازی به همراه داشت. در همین راستا پیام‌های توئیتری بسیاری از سوی کاربران پاکستانی منتشر شد که این خبر را به سخره گرفتند.
اکنون مسافت بین منطقه بانی‌گالا و دفتر نخست‌وزیر پاکستان حدود 15 کیلومتر است که نزدیک به 8 مایل دریایی است که براساس محاسبات حدود 128 هزار روپیه پاکستانی هزینه به همراه دارد اما اگر برای رفت و آمد نخست وزیر از موتر استفاده شود رفت و آمد در جاده هزینه کمتری به همراه دارد.
همچنان یکی از نظامیان بازنشسته ارتش در گفت‌وگو با روزنامه اکسپرس تریبون اعلام کرد که هزینه راه‌اندازی هر هل‌کوپتر هزاران روپیه است.
وی ادامه داد: اگر نخست‌وزیر می‌خواهد مسیر ارزان‌تری انتخاب کند بهتر است پیاده روی کند. مثل کاری که هر صبح انجام می‌دهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала