جنگنده SU-35 روسی کابوس ارتش امریکا

© Photo / JSC Sukhoi Companyجنگنده SU-35 روسی کابوس ارتش امریکا
جنگنده SU-35 روسی کابوس ارتش امریکا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رسانه های امریکایی جنگنده SU-35 روسی را به عنوان وحشتناک ترین کابوس ارتش امریکا معرفی نموده اند.

به گزارش اسپوتنیک، پورتال اینترنتی روزنامه امریکایی National Interest جنگنده SU-35 روسی را که شامل تجهیزات نظامی زرادخانه نیروی هوایی چین شد ، به عنوان یک یک کابوس و سردرد برای هواپیما های امریکایی در منطقه آسیا عنوان نموده است.
بر اساس گزارش روزنامه National Interest جنگنده SU-35 که توسط ناتو به نام جنگنده(Flanker-Е+) کدگذاری شده، یک جنگنده با قابلیت برتر برای ارتش چین است. حضور این هواپیما در ارتش چین نیروهای هوایی این کشور را در منطقه آسیا و اقیانوس آرام تقویت خواهد کرد.
علاوه بر این، به عقیده این نشریه موجودیت این جنگنده خطر بزرگ را متوجه ایالات متحده امریکا و متحدان آن در منطقه خواهد ساخت. روزنامه همچنین به خطر ناشی از راکت هوا به هوای PL-15 چین اشاره نموده که توسط هواپیمای روسی " سو — 35" حمل می گردد.
این جنگنده ها می تواند برای حمله به هواپیماهای سوختگیر وسائر هواپیماهای نیروی هوایی ارتش امریکا، از جمله هواپیماهای سیستم کشف راداری و هواپیمای (AWACS) E-3 استفاده شود، که برای اجرای عملیات نیروی هوایی امریکا در منطقه آسیا — اقیانوس آرام از اهمیت به سزایی برخوردار است.
قرارداد تحویل 24 جنگنده چند منظوره «سو-35 نسل 4++ میان روسیه و چین در سال 2015 به امضا رسید که بر اساس آن روسیه باید 24 جنگنده را تا سال 2019 تحویل ارتش چین کند.
جنگنده روسی می تواند توازن قوا در منطقه را برهم بزند که در آنجا چین و شرکای آسیایی امریکا در رابطه با مرزهای دریایی و حوزه مسئولیت شان اختلاف نظر دارند. سرعت «سو-35» و خصوصیت مانوردهی آن برای پکن مهم است. جنگنده روسی سریعتر از «اف-35» امریکایی و قادر به حمله از زوایای مختلف است.
جنگنده نسل4++ جنگنده های شرطی است که نیرو های مسلح روسیه نیز به آنها مجهز می باشند. ویژگیها Su-35 تقریبا به جنگنده نسل پنجم به استثنای تکنولوژی " استلس" بسیار نزدیک است و همانند جنگنده نسل پنجم وظایف محوله ره به خوبی اجرا می کند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала