بکس‌های زرهی اسرائیلی برای شاگردان مکاتب امریکایی

© Fotolia / Paty Wingroveبکس‌های زرهی اسرائیلی برای شاگردان مکاتب امریکایی
بکس‌های زرهی اسرائیلی برای شاگردان مکاتب امریکایی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک شرکت اسرائیلی بکس‌های زرهی برای شاگردان مکاتب در امریکا ساخته است که از تقاضای بلندی در میان والدین امریکایی برخوردار می‌باشند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از نشریه اندیپندیت، شرکت اسرائیلی Masada Armour در پیوند با واقعات اخیر تیراندازی در مکاتب امریکایی، بکس‌هایی را برای شاگردان مکاتب این کشور طراحی نموده است که شبیه به بکس‌های معمولی است اما با یک حرکت، به واسکت زرهی تبدیل می‌شود و قسمت پیشروی بدن را نیز از اصابت مرمی، محافظت می‌کند.

این بکس زرهی قادر به محافظت از بدن انسان در مقابل هر نوع مرمی تفنگچه می‌باشد. که با نصب زره اضافی می‌تواند مرمی کلاشنیکوف نیز را نیز دفع کند.

قیمت این بکس ۷۰۰ دالر امریکایی می‌باشد که موفقانه در بازار فروخته می‌شود. این شرکت اسرائیلی در طول دو ماه صدها بکس را به‌فروش رسانیده و قصد دارد تعداد تولید را الی ۵۰۰ بکس در هفته، افزایش دهد.

چنانکه وزن این بکس پنج کیلوگرام می‌باشد، تنها نوجوانان از آن استفاده کرده می‌توانند. اما به گفتهٔ مدیر این شرکت، متخصصین در حال طراحی بکس‌های سبک‌تر می‌باشند تا برای شاگردان صنف‌های ابتدایی نیز قابل استفاده باشند.

شرکت Masada Armour در حال حاضر تجهیزات زرهی پولیس اسرائیل و همچنان شرکت‌های امنیتی در سراسر جهان را تولید و عرضه می‌کند.

قابل ذکر است که تنها در طول سال جاری، دو واقعه گستردهٔ تیراندازی در امریکا صورت گرفته است: واقعه نخست در ایالت فلوریدا که در نتیجهٔ آن ۱۷ تن کشته شد و همچنان واقعه تیراندازی در تکزاس که جان هشت شاگرد و دو استاد را گرفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала