ترک دسته جمعی فیس بوک در امریکا

© REUTERS / Dado Ruvicترک دسته جمعی فیس بوک در امریکا
ترک دسته جمعی فیس بوک در امریکا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بیش از یک چهارم از کاربران امریکایی اپلیکشن فیسبوک را از گوشی های هوشمند خود حذف کرده اند.

به گزارش اسپوتنیک، این نظرسنجی توسط مرکز تحقیقاتی Pew انجام شد که در ماه مه و جون با 4500 بزرگسال آمریکایی صحبت کرده بود.
بر اساس یافته‌های مرکز تحقیقات PEW یک نمونه سازی از کاربران فیسبوک در امریکا نشان داده است که از هر 10 کاربر بالای 18 سال فیسبوک، 4 نفر به مدت چند هفته یا بیشتر از فیس بوک استفاده نکرده‌اند و یک چهارم افراد این نمونه سازی ادعا کرده اند که در طول سال گذشته اپلیکیشن فیسبوک را به طور کلی از تلفن خود حذف کرده‌اند.
نظرسنجی Pew بین 29 مه و 11 جون انجام شد؛ بنابراین اتفاقات رسوایی تحلیل حریم خصوصی فیسبوک توسط کمبریج، هنوز در ذهن کاربران بوده است.
فرار از فیسبوک بیشتر یک مسئله نسلی به نظر می رسد؛ 44 درصد از کاربران بین 18 تا 29 سال به Pew گفته‌اند که اپلیکیشن فیسبوک را حذف نموده‌اند، درمقابل 20 درصد کاربران بین 50 تا 64 سال این کار را انجام داده‌اند. برای کاربران بالای 45 سال این درصد به 12 کاهش می‌یابد. به طور عادی، حداقل بیشتر از نصف کاربران نیز گفته‌اند که در 12 ماه گذشته تنظیمات حریم خصوصی خود را انجام داده‌اند. این در حالی است که در این مدت فیسبوک مراحل این تنظیمات را کاهش داده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала