روسیه: هدف واشنگتن از تهدید روسیه و ایران چیست؟

© Sputnik / Andrey Steninهدف واشنگتن از تهدید روسیه و ایران چیست؟
هدف واشنگتن از تهدید روسیه و ایران چیست؟ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
معاون وزیر امور خارجه روسیه معتقد است که، واشنگتن با تهدیدات شدید و آشکار خود در مورد سوریه، قصد دارد روسیه و ایران را تحت تأثیر قرار دهد.

به گزارش اسپوتنیک، سرگئی ریابکوف، معاون وزیر امورخارجه روسیه، با اشاره به اعلامیه مشاور امنیت ملی ایالات متحده، جان بولتون، به خبرنگاران گفت: " امریکا با تهدید ها در مورد وارد آوردن ضربه های هرچه قوی تر بر سوریه؛ در تلاش است تا روسیه و ایران را به چالش بکشاند. در صورت توسعه چنین سناریو،اقدامات احتیاطی از مدت ها قبل آماده و روسیه از سال ها بدینسو برای هرگونه هشدار و تهدید ها از سوی ایالات متحده آماده می باشد.
ریابکوف گفت؛ همکاران امریکایی ما بار ها با " نشان دادن زور بازو" جامعه جهانی و کشور های ضامن ، در حال حاضر" روسیه و ایران" را با تهدیدهای ناخوشایند مورد شانتاژ قرار می دهد.
او گفت روسیه در مقابل این امر راحت است و اقدامات احتیاطی و لازم به هرگونه شانتاژ از سوی ایالات متحده آماده شده است.
وی گفت، تهدید تنها زبانی است که مقامات امریکایی در حال حاضر با آن سخن می گویند.
این مقام روسی می افزاید: مسکو پس از بررسی سخنان «جان بولتون» مشاور امنیت ملی ریاست جمهوری امریکا به این نتیجه رسیده است که تهدید تنها زبان امریکایی هاست.
ریابکوف خاطر نشان ساخت:" ما در رفتار ایالات متحده، لحظات هشدار دهنده بسیار دیده ایم. این نوع رویکرد مخرب است و من تاکید می کنم، به نفع تروریست ها تمام خواهد. این اقدامات منجر به بروز عواقب بیشتر در سوریه و خاورمیانه ، و وخیم تر شدن چشم انداز های عادی سازی اوضاع در سوریه خواهد شد".

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала