کشف بزرگترین سنگ های معدنی طلا در استرالیا

© Fotolia / Darknightskyکشف بزرگترین قطعه طلای در استرالیا
کشف بزرگترین قطعه طلای در استرالیا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
معدنچیان در غرب استرالیا دو سنگ بزرگ معدنی با رگهای طلا کشف کردند، که طبق برآوردهای اولیه کارشناسان، میلیون ها دلار ارزش دارد.

به گزارش اسپوتنیک، در استرالیا، دو سنگ معدنی طلا کشف شده که یکی از آنها  90 کیلوگرام وزن دارد که طبق گزارش شرکت مربوطه، در این سنگ معدنی 2300 اونس طلا به بهای 2 میلیون دلار وجود دارد.
دومین سنگ معدنی کشف شده دارای وزن 60 کیلو گرام بوده که در آن مقدار 1600 اونس طلا وجود دارد و قیمت آن در حدود 1.5 میلیون پوند پیشبینی میشود.
آقای هنری دول ، یکی از متخصصان بزرگ در زمینه استخراج طلا در سن 45 سالگی به کشف این  سنگهای معدنی طلا در یک معدن در نزدیکی کامبالدا موفق شده است. او از سن 16 سالگی در این عرصه کار میکند و طبق گفته خودش تا کنون چنین چیزی را مشاهده نکرده است و به نحوی این سنگ معدنی طلا شاید در تاریخ منحصر بفرد باشد.

​وی گفت:در ابتدا من رگ های عجیبی را در روی این سنگ معدنی مشاهده کردم و فکر کردم که این سنگ معدنی مشابه سنگ های دیگر است و بعد از آن که شروع به حفاری کردیم ساختار عجیبی در این سنگ معدنی طلا ما را حیرت زده کرد و کار استخراج این سنگ های معدنی طلای 90 کیلوگرامی را 3 نفر با یک ماشین آغاز نمودند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала