رونمایی از محصولات جدید آیفون/ پخش زنده در اسپوتنیک ساعت 21:30 به وقت کابل

© AP Photo / Mark Lennihanرونمایی از محصولات جدید آیفون/ پخش زنده در اسپوتنیک ساعت 21:30 به وقت کابل
رونمایی از محصولات جدید آیفون/ پخش زنده در اسپوتنیک ساعت 21:30 به وقت کابل - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دوستداران محصولات اپل روز چهارشنبه 12 سپتامبر شاهد پرده‌برداری از آخرین تولیدات این غول فناوری‌های نوین هستند. نشرات زنده این رویداد در سایت اسپوتنیک منتشر می گردد.

به گزارش اسپوتنیک؛ 12 سپتامبر ساعت 20:00 به وقت مسکو؛ نمایش سالانه اپل که در آن این نام تجارتی بزرگ؛محصولات جدید خود را رونمایی خواهد کرد، برگزار می گردد. با وجود آنکه اکثر کاربران فقط منتظر اپل هستند، اعلامیه های جالب دیگر که اپل در حال ارائه انها است در این رویداد وجود خواهد داشت.
مهمترین بخش این رویداد، رونمایی از مدل های آیفون جدید است که اپل به طور سنتی در انتهای این برنامه آنرا به نمایش می گذارد. گفته می شود که در سال جدید سه آیفون جدید عرضه خواهد شدکه هر کدام آنها مشابه به آیفون X خواهد بود
ساعت های مجهز با کاردیوگراف نیز در این برنامه معرفی خواهد شد. این ساعت های جدید اپل مجهز به سنسور مانیتورینگ الکتروکاردیوگرافی می باشند که به صورت مداوم عملکرد قلب را بررسی می کنند و بیماری های جدی قلب را تشخیص می دهند.
یکی دیگر از دستگاه های محبوب اپل هدفون های بی سیم AirPods است. براساس گزارش های تأیید نشده، این شرکت قصد دارد تا نسخه ای به روز شده از AirPod ها را منتشر کند که مجهز با عایق صدا و و سیستم حفاظت از رطوبت و گرد و غبار خواهد بود.
حجم سرمایه اپل از مرز یک تریلیون دالر گذشته است و این شرکت در عین افزایش تقاضا برای محصولاتش ناگزیر است برای تثبیت میزان درآمد خود چاره‌اندیشی کند. یکی از راه‌های پیش رو تولید آیفون‌های گران‌تر است.
هال ادینز، اقتصاددان ارشد و مشاور شرکت سهامی اپل می‌گوید: «مسأله، حرکت دادن مردم به جلو است. هیچ برگ برنده واقعی‌ای در کار نیست.»
از سوی دیگر جنگ تجاری میان ایالات متحده و چین سبب شده گمانه‌زنی درباره قیمت‌ مدل‌های بعدی تولیدات اپل دشوارتر شود.
اپل پیش از این اعلام کرده بود در صورتی که ناگزیر شود محصولات خود را در ایالات متحده تولید و مونتاژ کند قیمت این تولیدات تا 20 درصد افزایش خواهد یافت.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала