مصاحبه مارگریتا سیمونیان سردبیر آژانس" راشا تودی" و " آر تی"با دو مظنون پرونده اسکریپال

© Sputnik / Vladimir Trefilovمصاحبه مارگریتا سیمونیان سردبیر آژانس روسیه امروز و آر تی با دو مظنون پرونده اسکریپال
مصاحبه  مارگریتا سیمونیان سردبیر آژانس روسیه امروز و آر تی با دو مظنون پرونده اسکریپال - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مارگاریا سیمونیان، سردبیر "روسیه امروز" و "RT" گفت که او با شهروندان روس الکساندر پتروف و روسلان بوشیروف که لندن آنها را در قضیه مسمومیت اسکریپال مظنون می داند، مصاحبه انجام داده است.

به گزارش اسپوتنیک، خانم مارگریتا سیمونیان ضمن تائید این مطلب گفت، این مصاحبه بزودی در RT منتشرمی گردد. سیمونیان افزود که پتروف و بوشیروف خود شان به وی تلفن نموده و خواستار مصاحبه شدند. سیمونیان افزود " من به دنبال آنها نبودم".
دقیق تربگویم، کارمندان RT آنها را به همان شیوه ای که تمام رسانه های مسلکی دیگردر تلاش پیدا نمودن شان بودند،در شبکه های اجتماعی و دیگر منابع جستجو می کردند. حتا یک زن و شوهر پیدا شد، اما متاسفانه آنها اشخاص مورد نظر نبودند.
سرگئی اسکریپال، جاسوس بریتانیا و یولیا ، دخترش روز 4 مارچ امسال در شهر سالزبری بریتانیا مسموم شدند. طرف بریتانیایی ادعا می کند که دولت روسیه در مسمومیت اسکریپال با ماده А234 دست داشته است اما مسکو این اتهام را اکیدا رد می کند. به دنبال بریتانیا ، تعدادی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا و همچنین آمریکا، کانادا، نروژ، اوکراین ودیگر کشورها تصمیم گرفتند در رابطه با قضیه سالزبری دیپلمات های روسی را اخراج کنند

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала