فروش اطلاعات 130 میلیون مهمان یک هتل در چین

© REUTERS / Kacper Pempel/Files فروش اطلاعات 130 میلیون مهمان یک هتل در چین
فروش اطلاعات 130 میلیون مهمان یک هتل در چین - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
هکر چینی اطلاعات 130 میلیون مهمان یک هتل را که ممکن است شامل شهروندان روسیه نیز باشد، به سرقت برده و به فروش رسانیده است.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از رسانه‌های داخلی چین ، یک هکرچینی در بدل دریافت هشت بیت کوین اقدام به فروش داده‌ها و اطلاعات خصوصی یک هتل چینی در دارک وب کرده و در مورد آن بیانیه‌ای منتشر شده است. سوابق به سرقت رفته مربوط به حدود 240 میلیون پرونده محرمانه در مجموعه هتل‌های هوآجی بوده و حجم آن‌ها 141 گیگابایت است. اطلاعات خصوصی نگهداری ‌شده در این پرونده‌ها متعلق به بیش از 130 میلیون نفر مهمان بوده و شامل مشخصات شناسایی از جمله شماره تلفن همراه، آدرس ایمیل، پاسورد، آدرس منزل، نام و نام خانوادگی، شماره کارت، و تاریخ تولد می‌شود. این اطلاعات از هتل‌های این زنجیره به نام‌های هَنتینگ، آل سیزِن، استاروِی، آی بیس، اِلان سیتیگو، اُرَنج، گرند مِرکیو، و… سورس شده‌اند.
بنا بر گزارش‌های موجود یک شرکت امنیتی به نام زی‌با Zibao در چین اعلام کرده است که صحت اطلاعات به سرقت رفته توسط مسئولین این شرکت تأیید شده، این اطلاعات واقعی هستند. شرکت امنیتی مذکور پس از جستجوی عمیق‌تر همچنین بررسی کرده است که علت بروز این نقص امنیتی اشتباه اعضا تیم توسعه بوده است که اطلاعات را در یک حساب گیت هاب آپلود کرده‌اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала