جان کری: عقل ترامپ به اندازه پسر 8 ساله است

© REUTERS / Pool/Alex Brandonجان کری: عقل ترامپ اندازه پسر 8 ساله است
جان کری: عقل ترامپ اندازه پسر 8 ساله است - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزیر امور خارجه پیشین امریکا با کنایه به رئیس جمهور کنونی امریکا گفت، که عقل او اندازه پسر 8 ساله و اضطراب هایش اندازه دختر نوجوان است.

جان کری راز تشکیل حکومت وحدت ملی را برملا ساخت - اسپوتنیک افغانستان
جان کری راز تشکیل حکومت وحدت ملی را برملا ساخت
به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، جان کری در برنامه Real Time در پاسخ به پرسش گوینده برنامه در این خصوص که چرا ترامپ اخیراً علیه او تویت کرده، گفت: او حقیقت را گفته است.

جان کری در سخنانی که با تشویق و خنده حضار همراه شد گفت:- "ایشان نخستین رئیس‌جمهوری است که من دیده‌ام وقتش را بیشتر صرف خواندن لایک‌هایش در تویتر می‌کند تا خواندن گزارش‌ها یا قانون اساسی ایالات متحده".

 وزیر امور خارجه پیشین امریکا در ادامه با توجه به تحولاتی که اخیراً در بازرسی‌های مربوط به دخالت روسیه در انتخابات 2016 امریکا صورت گرفته گفت: ترامپ باید نگران دیدار «پال مانافورت»، رئیس پیشین ستاد تبلیغات انتخاباتی‌اش با «رابرت مولر»، بازرس تحقیقات درباره پرونده روسیه باشد.

کری، علاوه بر این برای حمله به ترامپ از نام کتاب او به نام «هنر معامله کردن» هم استفاده کرد و گفت:- "او حالا کارش را از هنر معامله کردن به هنر جیغ و فریاد رسانده است".

 وی در ادامه گفت:- "او ترکیبی نادر متشکل از یک پسر 8 ساله است…منظورم این است که به اندازه یک پسر 8 ساله عقل و به اندازه یک دختر نوجوان ضعف اعتماد به نفس دارد. او این است".

یادآوری می کنیم، که دونالد ترامپ چند روز پیش در واکنش به دیدارهای کری با ظریف نوشته بود، که جان کری دیدارهایی غیر منطقی با رژیم بسیار متخاصم ایران داشته که هدف آن تنها می‌تواند تضعیف کارهای فوق‌العاده ما و زیان‌رسانی به مردم امریکا باشد. او به آنها گفت صبر کنند تا دوران ترامپ به پایان برسد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала