انتقال مواد سمی توسط جنگجویان به ولایت ادلب سوریه

© Sputnik / Mikhail Voskresenskiy /  مراجعه به بانک تصاویر انتقال مواد سمی توسط جنگجویان به ولایت ادلب سوریه
انتقال مواد سمی توسط جنگجویان به ولایت ادلب سوریه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزارت دفاع روسیه میگوید که جنگجویان محوله گاز کلورین را برای صحنه سازی حمله کیمیاوی به ولایت ادلب منتقل نموده اند.

به گزارش اسپوتنیک، جنرال الکسی سیگانکوف، رئیس مرکز روسی آشتی بین طرف های درگیر در سوریه در یک نشست خبری اظهار داشت که جنگجویان تشکیلات مسلح غیرقانونی محموله گاز کلورین را به قریه بصنقول ولایت ادلب، برای صحنه سازی حمله کیمیاوی و متهم نمودن نیروهای دولتی سوریه به استفاده از مواد کیمیاوی علیه مردم غیر نظامی، انتقال داده اند.

به گفته وی، بر بنیاد اطلاعاتی که باشندگان ولایت ادلب در اختیار مرکز روسی قرار داده اند، جنگجویان گروه تروریستی «تحریر الشام»* برای صحنه سازی حمله کیمیاوی در این ولایت آمادگی میگیرند.

 جنرال الکسی سیگانکوف: «جنگجویان گروه تروریستی «هیئت تحریر شام»* که پیشتر به نام «جبهۀ النصره»* یاد میشد، محموله گاز کلورین را به قریه بصنقول ولایت ادلب انتقال داده اند.»

وی بار دیگر تاکید کرد که مرکز روسی آشتی بین طرف های درگیر در سوریه از قومندانان تشکیلات مسلح غیر قانونی میخواهد که دست از تحریکات مسلحانه بر دارند و به سازو کار مسالمت آمیر روی آورند.

قابل یادآوری است، چندی پیش، جنرال سیگانکوف اعلام کرده بود که هزاران جنگجوی گروه تروریستی «هیئت تحریر شام»* با سلاح های سنگین و وسایل نقلیه زرهی در ولایت ادلب سوریه متمرکز شده اند و برای حمله به مناطق تحت کنترول نیروهای دولتی سوریه آمادگی میگیرند.

*گروه های تروریستی ممنوع در روسیه

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала