مجازات هواداران آرژانتینی فوتبال به دلیل شوخی زشت با دختران روس

© Sputnik / Ramil Sitdikov /  مراجعه به بانک تصاویر مجازات هواداران آرژانتینی فوتبال به دلیل شوخی زشت با دختران روس
مجازات هواداران آرژانتینی فوتبال به دلیل شوخی زشت با دختران روس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سه تن ازهوادار آرژانتینی فوتبال به دلیل رفتار ناخوشایند شان با دختران روسی در جریان مسابقات جام جهانی 2018 مجازات شدند.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از NTV وزارت امنیت آرژانتین، هواداران " بی تربیت" را برای مدت دوسال از حضور در مسابقات فوتبال و رفتن به استادیوم ها ممنوع کرده است.در شبکه های اجتماعی نوار ویدیویی منتشر گردید که هواداران آرژانتینی فوتبال دختران روس را به زبان اسپانوی مجبور می ساختند که جملات ناپسند و زشتی را که " محتوای جنسی" داشت تکرار کنند.
این اقدام هواداران آرژانتینی نشان داد که شهروندان روس بدون آشنایی به زبان آنها فقط جهت شادی و پایکوبی کلمات را تکرار می کردند. انتشار این تصاویر در شبکه های اجتماعی موجی از خشم و نفرت را در میان مردم روسیه و آرژانتین به همراه داشت.
این نوار ویدئویی که در آن دختران روس الفاظ رکیک و زشت را به زبان می آورند، توسط نستور پنوی، 47 ساله منتشر شد. علی الرغم اینکه اوازاین رفتار خود بعداعذرخواهی کرد، مجازات شد. دو نفر از طرفداران دیگر به دلیل اینکه از یک مرد که " کلاه" بر سر داشت خواستند کلمه " بمب" را به زبان اسپانوی تکرار کند و ویدئویی آنرا منتشر نمودند، مجازات شدند.
پیشتر در ماه جون امسال انتشار ویدیوی شوخی نامناسب هواداران برزیل با دختر روس در شبکه های اجتماعی واکنش شدید دستگاه قضایی برزیل را به همراه داشت. به گفته دادستانی برزیل، این رفتارهای توهین آمیز ضد شخصیت زن است و متخلفان با برخورد سخت قانونی مجازات شوند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала