ناجوانمردی یک ورزشکار در شکار + عکس

© AP Photo / Nati Harnikناجوانمردی یک ورزشکار در شکار + عکس
ناجوانمردی یک ورزشکار در شکار + عکس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کاربران اینترنیت، تیم برنت ،بازیکن سابق تیم هاکی کانادایی را پس از آن مورد سرزنش قرار دادند که وی با انتشار یک عکس عجیب، افتخار خود را از شکار یک خرس در توییتر به نمایش گذاشت.

به گزارش اسپوتنیک، این بازیکن سابق هاکی ابتدا نوشت که او موفق به شکار دو حیوان شده است وبه مشترکان پیشنهاد کرد حدس بزند کدام حیوانات قربانی او شدند.
او در توییت بعدی راز خود را برملا ساخت همانطور که معلوم شد، شکار اصلی این ورزشکار یک خرس بزرگ بود.بسیاری از کاربران توییتر از مشاهده عکس او و خوشحالی بیمورد وی در کنار جسد حیوان به خشم آمدند. 

 Alright folks, here is my Mountain Grizzly! We put an awesome stalk on him but he spotted us at about 75 yards. Instead of taking off he turned and came right at us. It was very easy to tell this boar owned the valley we were hunting in and wasn’t scared of anything! When he… pic.twitter.com/CkgybKe5Mc

​یک تن از کاربران نوشت: من هم خوشحال می شدم، اگر که میدیدم، این حیوان خودت را کشته و می خورد. کاربر دیگری نوشت، تو مسلح بودی و این یک بازی صادقانه نبود. دیگری نوشت، تو که برای دفاع از خود این کار را نکردی، پس کشتن حیوان بی گناه که افتخار ندارد. 

شماری از کاربران حتا این ورزشکار را تهدید به مرگ نمودند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала