پوتین: تسلیحات ارتش روسیه بهتر از آنالوگ های خارجی است

© Sputnik / Aleksey Nikolskyi /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین: تسلیحات ارتش روسیه بهتر از آنالوگ های خارجی است
پوتین:  تسلیحات ارتش روسیه  بهتر از آنالوگ های خارجی  است - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور روسیه گفت، ارتش این کشور برای تقویت ظرفیت خود به «سلاح های مدرن تر » مجهز می شود.

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه گفت که جدیدترین مدل های سلاح که در چوکات اجرای برنامه های دولتی به ارتش روسیه تحویل داده می شود، به مراتب ، از سلاح های مشابه خارجی سبقت جسته اند، اما امروز باید توجه بیشتری به ایجاد انواع جدید سلاح صورت گیرد".
پوتین گفت: مسئله مهم و اصلی در دستور کار ما، تعریف آغاز شکل گیری یک برنامه دراز مدت تسلیحاتی دیگر است. تحقق برنامه فعلی را که تا سال 2027 محاسبه شده، ما امسال آغاز کردیم.
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، در نشست کمیته نظامی — صنعتی گفت، در برنامه فعلی روند کنونی توسعه سلاح و تجهیزات نظامی در جهان، و همچنین تجربه استفاده جنگی از سلاح های روسیه در جمهوری عربی سوریه است مد نظر گرفته شد.
پوتین گفت که در نتیجه اجرای این برنامه، جدیدترین و عصری ترین سلاح ها که از ویژگی های تاکتیکی و تخنیکی در مقایسه با انالوگ های خارجی فراتر رفته اند؛ باید به نیروهای نظامی تحویل داده شوند.
وی خاطرنشان ساخت تسلیحات جدید در پهلوی سایر موارد شامل سیستم راکتی سرمت، جنگنده نسل پنجم Su-57، تانک بسیار حفاظت شده ارماتا و سیستم دفاع هوایی S-500 و زیردریایی 677 می باشد.
رئیس جمهور روسیه گفت: "ما باید به جلو حرکت کنیم و از همین اکنون باید برنامه ریزی برای توسعه و تولید سلاح های امیدوار کننده که چهره نیرو های مسلح روسیه را در دراز مدت برای دهه های آینده تعیین خواهد کرد، آغاز نماییم.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала