گیاهخوار گرسنه اشتباها گوشت خوک خورد

© Fotolia / Hansgeelگیاهخوار گرسنه اشتباها گوشت خوک خورد
گیاهخوار گرسنه اشتباها گوشت خوک خورد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک دختر وجتریان" گیاهخور" انگلیسی که هرگز مزه گوشت را در زندگی نچشیده بود، به دلیل اشتباه کارمند پیتزا فروشی، از گوشت " خوک" خود را سیر کرد.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از نشریه‌ای انگلیسی Daily Mirror شنون ریچ، دختر 22 ساله انگلیسی ساکن شهر نیوپورت بریتانیا، از طریق اینترنیت به یکی از پیتزا فروشی های زنجیره‌ای Domino's Pizza سفارش پیتزای گیاهی" وجتریان" را داد.آوردن پیتزا زیاد طول کشید و دختر که بسیار گرسنه شده بود، با گرفتن پیتزا بدون آنکه متوجه شود، آنرا تا آخر نوش جان کرد. او پس از خوردن پیتزا متوجه شد که سفارش او را اشتباه آورده اند.
او گفت، گوشت دیده نمی شد و من حتا نفهمیدم که چی مزه داشت.  

پیتزا برای مقابله با سرطان - اسپوتنیک افغانستان
پیتزا برای مقابله با سرطان

او توضیح نمود که پس از خوردن پیتزا، حالش به هم خورد و وی به پیتزا فروشی تلفن کرد. اما آنها به وی اطمینان دادند که "چیزی را" که وی سفارش داده بود، برایش ارسال نموده اند.

پس از مدتی رستوران به وی وعده کرد که این موضوع را بررسی کند و برایش پیتزای رایگان بفرستد اما ریچ گفت که دیگر هرگز غذای آن رستوران را نخواهد خورد.
در سال 2017، نیز یک مسلمان در امریکا در پیتزای حلال، گوشت خوک پیدا کرد که توسط رستوران های زنجیره ای پیتزای Little Caesars آماده می شد. او بعد از شکایت در دادگاه 100 میلیون دالر به عنوان جبران درخواست کرده بود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала