وعده های رئیس جمهور غنی برای رسیدگی به مشکلات مردم کنر

© AP Photo / Hamed Sarfaraziوعده های رئیس جمهور غنی برای رسیدگی به مشکلات مردم کنر
وعده های رئیس جمهور غنی برای رسیدگی به مشکلات مردم کنر - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور به بزرگان کنرگفت: برای اعمار مهمان خانه و تالار در ولایت کنر 70 میلیون افغانی و برای امور انکشافی دانشگاه این ولایت 35 میلیون افغانی اهدا خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از سایت رسمی ریاست جمهوری، رئیس جمهور کشور، محمد اشرف غنی به وزارت های انرژی و آب، زراعت و مالداری، صحت عامه، صنعت و تجارت، انکشاف دهات، امور داخله و دفاع و نیز ادارات مستقل دیگر دستور داده است تا به مشکلات مردم کنر رسیدگی به موقع صورت گیرد.
رئیس جمهور کشور این دستور را پس از دیدار با شماری از بزرگان، نمایندگان کنر در شورای ملی و ولایتی این ولایت در ارگ ریاست جمهوری، به ادارات دولتی داده است.
در این دیدار "عبدالستار میرزاکوال" والی کنر از مبارزات و قربانی های مردم آن ولایت در امر دفاع از وطن یادآوری نموده و پیشنهاداتی را در بخش مدیریت آب ها، احیای جنگلات، ایجاد زمینه کار و تعمیر برای مکاتب، با رئیس جمهور شریک ساخته است.
رئیس جمهور از بزرگان کنر و احساس وطن‌دوستی آنان ستایش کرده و گفته است که جوانان کنر در ولایات مختلف کشور بخاطر ثبات و دفاع از کشور قربانی می دهند و رسیدگی به خانواده های آنان اولویت و مسوولیت ما است.
رئیس جمهور غنی به وزارت های انرژی و آب، زراعت و مالداری، صحت عامه، صنعت و تجارت، انکشاف دهات، امور داخله و دفاع و نیز ادارات مستقل دستور داده است تا به مشکلات مردم کنر رسیدگی به موقع صورت گیرد.
وی اضافه کرد که هدف اساسی ما پایان‌دادن به بحران 40 ساله است و دراین زمینه همکاری بزرگان، علما و همه اقشار ضروری می باشد.
رئیس جمهور به بزرگان کنرگفت: برای اعمار مهمان خانه و تالار در ولایت کنر 70 میلیون افغانی و برای امور انکشافی دانشگاه این ولایت 35 میلیون افغانی اهدا خواهد شد.
وی افزود که انتقال برق وارداتی به کنر و ننگرهار همزمان آغاز می گردد و در آینده نزدیک این ولایات از انرژی برق مستفید خواهند شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала