قایق های خارج از خدمت امریکایی در خدمت ارتش اوکراین

© Photo / Courtesy of eyewitnessقایق های خارج از خدمت امریکایی در خدمت ارتش اوکراین
قایق های خارج از خدمت امریکایی در خدمت ارتش اوکراین - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ایالات متحده قصد دارد، قایق های را که در ارتش امریکا از 30 سال قبل مورد استفاده قرار نمی گیرد، در خدمت ارتش اوکراین قرار دهد.

به گزارش اسپوتنیک، گارد ساحلی ایالات متحده قصد دارد دو قایق گشت زنی کلاس آیلند را که سال ها قبل از " خدمت خارج شده" در خدمت نیروی دریایی اوکراین قرار دهد.
مراسم انتقال دو قایق Drummond (WPB-1323) و Cushing (WPB-1321) که در سال 1988 ساخته شد، در روز پنج شنبه در بالتیمور برگزار خواهد شد. رئیس جمهور اوکراین، پترو پوروشنکو نیز در این مراسم شرکت خواهد کرد.
در سالهای 1985-1992، گارد ساحلی ایالات متحده 49 قایق کلاس جزیره — " آیلند" را دریافت کرد. قبلا، کشتی های مشابه ایالات متحده امریکا به گرجستان و کاستاریکا نیز منتقل شده بود.
وضعیت در دریای آزوف و تنش های تازه میان اوکراین و روسیه در اواخر ماه مارچ، زمانی که نگهبانان مرزی اوکراین یک کشتی ماهیگیری روسیه "Nord" را بازداشت کردند، پیچیده شد.  

روسیه از نظامی شدن دریای آزوف جلوگیری خواهد کرد - اسپوتنیک افغانستان
روسیه از نظامی شدن دریای آزوف جلوگیری خواهد کرد

24 مارچ گارد مرزی اوکراین یک کشتی ماهیگیری ثبت شده در کریمه را در دریای آزوف متوقف کرد. اما کشتی عملا ربوده شده بود. خدمه گفتند که توسط مقامات اوکراینی که آنها را مسئول مشکلات داخلی می دانسته اند، بازجویی شده و مورد آزار قرار گرفته اند. خدمه کشتی در نهایت آزاد شدند و توانستند بدون گذرنامه هایشان به کریمه بازگردند. اوکراین با اقدامات این چنینی شمار زیادی از توافقنامه های بین المللی را نقض کرده و از آن زمان به بعد اقدامات تحریک آمیز بیشتری هم انجام داده است. ایالات متحده نیز برای دامن زدن به تنش ها، طرف اوکراین را گرفته و این کشور را به مقابله با روسیه ترغیب کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала