هشدار امریکا به کشور های اروپایی

© Sputnik / Alexey Vitvitsky /  مراجعه به بانک تصاویر هشدار امریکا به کشور های اروپایی
هشدار امریکا به کشور های اروپایی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جان بولتون، مشاور امنیت ملی امریکا در نشستی به کشور های اروپا هشدار داد که ایالات متحده امریکا اجازه دور زدن از تحریم ها را هرگز نخواهد داد.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از رویترز، جان بولتون مشاور امنیت ملی رئیس جمهور امریکا، بار دیگر با تهدید کردن ایران به تحریم های سختگیرانه، کشور های اروپایی را هشدار داد که هیچگونه تلاشی برای دور زدن از تحریم ها ایران انجام ندهند و تاکید کرد که واشنگتن تحریم‌های ظالمانه را «سختگیرانه» اجرا خواهد کرد.
بولتون در ادامه با بیان اینکه واشنگتن اجازه نمی‌دهد که اروپا یا هرکس دیگری تحریم‌های ما را دور بزند، به شرکت مالی «سوئیفت» و دیگر مراکزی که ممکن است به ایران خدمات مالی ارائه کنند هشدار داد که در صورت عدم همراهی با تحریم‌های امریکا، خود با جریمه و تحریم روبرو می‌شوند، به همین دلیل آن‌ها «باید عواقب همکاری با ایران را به دقت بسنجند. 

امکان شامل شدن کشورهای خریدار نفت ایران در فهرست تحریم های امریکا - اسپوتنیک افغانستان
امکان شامل شدن کشورهای خریدار نفت ایران در فهرست تحریم های امریکا

فدریکا موگرینی، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا دوشنبه شب پس از نشست اعضای باقی مانده گروه5+1  و ایران، گفت اتحادیه اروپا در حال ایجاد کانال مالی جدیدی است که به شرکت‌ها اجازه می‌دهد به همکاری اقتصادی با ایران ادامه دهند. این موضع اتحادیه اروپا با واکنش منفی واشنگتن مواجه شده و امریکا مقام‌های بانکی و اقتصادی اروپایی را تهدید کرده که در صورت همکاری با ایران تحریم می‌شوند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала