استولتنبرگ درمورد ادامه حضور ناتو در افغانستان ابراز نظر کرد

© Sputnik / Aleksei Vitvitsky /  مراجعه به بانک تصاویر استولتنبرگ درمورد ادامه حضور ناتو در افغانستان ابراز نظر کرد
استولتنبرگ درمورد ادامه حضور ناتو در افغانستان ابراز نظر کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دبیرکل ناتو، گفته است سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) برای ادامه همکاری و حمایت از ارتش افغانستان کار می‌کند و تا هنوز قصد بیرون شدن از افغانستان را ندارد.

به گزارش اسپوتنیک، ینس استولتنبرگ، دبیر کل ناتو می‎گوید که سازمان ناتو تصمیم گرفته است برای ادامه همکاری‌ها به ارتش افغانستان کار کند و قصد بیرون شدن را ندارد.

واکنش ناتو به تمدید آتش‌بس در افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
واکنش ناتو به تمدید آتش‌بس در افغانستان

کشورهای عضو ناتو در نشست که در شهر بروکسل پایتخت کشور بلجیم در تاریخ 11 جولای برگزار شد اعلام کرد که همکاری مالی ناتو با ارتش افغانستان تا سال 2024 تمدید شد.
ناتو با نشر خبرنامه ای نوشت: "از آن جایی که حکومت افغانستان کار برای صلح و مذاکره را ادامه می‌دهد، ما کمک های خود را با تمدید کردن همکاری های مالی مان برای نیروهای افغان تا سال 2024 میلادی ادامه می‌دهیم و تعهد می‌کنیم که به کوتاهی‌ها، به ویژه در بخش‌های دارای اولویت، رسیده‌گی شود. ما تعهده خود را برای تأمین امنیت و ثبات دوامدار در افغانستان یک بار دیگر اعلام می‌کنیم".
ینس استولتنبرگ، دبیر کل ناتو، گفته است که در حال حاضر بیرون شدن ناتو از افغانستان را لازم ندیده و می‌گوید که با بیرون شدن این قوای گروه تروریستی از جمله *طالبان و داعش دوباره افغانستان را اشغال خواهند کرد.

*گروه تروریستی ممنوعه در روسیه

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала