واکنش دومای روسیه به اظهارات اخیر وزیر داخله امریکا

© Sputnik / Natalia Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر واکنش دومای روسیه به اظهارات اخیر وزیر داخله امریکا
واکنش دومای روسیه به اظهارات اخیر وزیر داخله امریکا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
عضو کمیته انرژی دومای روسیه می‌گوید که روسیه کشوری نیست که مسیرهای دریایی‌اش را بست و پایمال کرد، مقامات امریکایی باید تاریخ را یک بار مرور نمایند.

به گزارش اسپوتنیک، میخائیل شرمت، عضو کمیته انرژی در دومای روسیه در مورد اظهارات اخیر وزیر امور داخله امریکا در مورد احتمال بستن راه‌های فروش انرژی روسیه به کشورهای منطقه خاورمیانه گفته است که روسیه کشوری نیست که پایمال و مسیرهای دریایی‌اش مسدود شود، به مقامات امریکایی خود می‌گویم که یک بار تاریخ را مرور نمایند.

امریکا: در صورت لزوم راه فروش منابع انرژی روسیه را می بندیم - اسپوتنیک افغانستان
امریکا: در صورت لزوم راه فروش منابع انرژی روسیه را می‌بندیم

پیش از این، راین زینکی، وزیر امور داخله امریکا، در جریان سخنرانی خود در یک انجمن صنعتی در شهر پیتسبرگ ایالت پنسیلوانیا ایالات متحده امریکا بیان داشت که ایالات متحده امریکا در صورت لزوم می‌تواند مسیرهای دریایی روسیه را مسدود کرده و باعث جلوگیری از عرضه انرژی روسیه به کشورهای منطقه خاورمیانه شود.
زینکی گفت: "ما به لطف نیروهای دریایی مان این فرصت داریم تا اطمینان دهیم که مسیرهای ارتباطی دریا باز خواهد بود و در صورت لزوم ما این مسیر ارتباطی را می‌توانیم مسدود نمایم و باعث جلوگیری ازعرضه انرژی روسیه به بازار شویم".
میخائیل شرمت افزود: "دیدگاه‌های شرکایمان در این مورد سازنده و قانونی نبوده و روسیه کشوری نیست که به راحتی آن را پایمال، خفه و راه‌های دریایی‌اش را مسدود کرد، ما هرگز بالای کسی و یا کشوری حمله نکرده‌ایم، اما مافع کشور خود را به گونه قاطع محافظت می‌کنیم بگذارید یک بار آن‌ها تاریخ را مرور نمایند".
به گفته وی، حداقل عجیب است زمانی که وزیر داخله امریکا در مورد انرژی و سیاست بین‌المللی صحبت و اظهارات غیر قابل سازنده و غیرقانونی را به آدرس روسیه اضافه می‌کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала