حمله راکتی ایران به مقر سازماندهندگان حمله تروریستی اهواز

© AFP 2023 / Alireza Mohammadi/ISNAحمله راکتی ایران به سازماندهندگان حمله تروریستی اهواز
حمله راکتی ایران به سازماندهندگان حمله  تروریستی اهواز - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ارتش ایران حمله راکتی را بالای سازمان دهندگان حملات تروریستی اهواز و تأسیسات آنها در ساحل شرقی رود فرات در سوریه وارد.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از کانال تلویزیونی Press TV با اشاره به پورتال اخبار سپاه مرتبط با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای از هدف قرار دادن مقر سرکردگان جنایت تروریستی اهواز در شرق فرات در کشور سوریه با 6 فروند راکت بالستیک زمین به زمین در نخستین ساعات صبح امروز (دوشنبه) توسط قطعات راکتی نیروی هوافضای ارتش ایران خبر داد.
در گزارش گفته می شود که، در نتیجه عمله راکتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، شماری از تروریست ها از نابود و تعداد زیاد از آنها، زخمی شده اند.
در خبر آمده است که امنیت ملت ایران خط قرمز نیروهای مسلح بوده و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دفاع از میهن و تأمین امنیت و آرامش مردم خود از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و مشت آهنین خود را همچنان مهیای پاسخ قاطع و کوبنده به هر گونه شرارت و شیطنت دشمنان قرار خواهد داد.
صبح روز شنبه (22 سپتمبر) در جریان رژه نظامی در شهر اهواز ایران حملۀ تروریستی صورت گرفت که در نتیجه آن بیش از 20 تن کشته و حدود 60 تن دیگر زخم برداشتند. براساس گزارش خبرگزاری ایرنا، مسوولیت این حمله را گروه تروریستی "الاحواز" که با عربستان سعودی ارتباط دارد، به دوش گرفته است.
این در حالیست که جواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران گفت که مسوولیت این حمله به دوش "حامیان منطقوی تروریزم و مربیان امریکایی شان است". مقامات نیروهای مسلح ایران نیز به نوبه خود اعلام نموده اند که تروریستان عامل این حمله با ایالات متحده امریکا و اسرائیل مرتبط اند.
بعدا مقامات ایرانی از دستگیری 22 تن به اتهام دست داشتن در حمله تروریستی به مراسم رسم گذشت در شهر اهواز، ایران خبر دادند.
پس ازاین حمله، مسوولین سپاه پاسداران ایران وعده سپردند که کسانی که به عاملین و حامیان حملۀ تروریستی در اهواز، جواب شکننده خواهند داد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала