ساخت مجتمع توپخانه‌ای پیشرفته در روسیه

© Sputnik / Vitaliy Timkiv /  مراجعه به بانک تصاویر Учения экипажей береговых ракетно-артиллерийских комплексов в Краснодарском крае
Учения экипажей береговых ракетно-артиллерийских комплексов в Краснодарском крае - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
روسیه کار ساخت سیستم توپخانه‌‌ای پیشرفته " نابروسک" را آغاز نموده است.

به گزارش اسپوتنیک، فرمانده نیرو های زمینی ارتش روسیه، دگرجنرال اولیگ سالیوکوف از برنامه روسیه برای ساخت مجتمع توپخانه‌ای جدید و پیشرفته که مجهز با راکت ها و هاوان خواهد بود، خبر داده است.
او خاطرنشان کرد که " سیستم نابروسک" با انواع مختلفی از شاسی های اصلی برای انتقال سلاح به کندک های قطب شمال ساخته خواهد شد. سالیوکوف در مورد سلاح های جدید نیروهای زمینی روسیه گفت که ساخت توپخانه ای پیچیده در مرحله نهایی قرار دارد. 

کشتی جنگی روسی با قدرتمندترین تسلیحات نامبرده شد - اسپوتنیک افغانستان
کشتی جنگی روسی با قدرتمندترین تسلیحات نامبرده شد

به گفته این جنرال ارتش روسیه، مجتمع جدید با سیستم شلیک " پیشرفته آتش" که قادر به چندین شلیک همزمان " از یک سلاح" که می تواند هدف را از زاویه های مختلف یکباره نابود کند، مجهز می باشد.
همچنین برای دفاع هوایی ، قطب شمال، کار ساخت سیستم راکتی، Tor-M2، نیز تکمیل شد. این سیستم قادر به نابودی انواع سلاح های دقیق است. یکی دیگر از اختراعات، جدید روسیه، مجتمع توپخانه ضد هوایی "Derivation-Air Defense" می باشد که قادر است وسایل نقلیه بدون سرنشین را منهدم نماید.
برخی از انواع سلاح های روسیه بر تعادل قدرت در جهان تاثیر می گذارد. این سلاح ها شامل سیستم های دفاع راکتی مدرن، زیردریایی های هسته ای و غیر هسته ای روسیه است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала