دلیل اصلی رفتن رونالدو از رئال مادرید

© AFP 2023 / Francisco Leongدلیل اصلی رفتن رونالدو از رئال مادرید
دلیل اصلی رفتن رونالدو از رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نشریه اسپانیایی El Mundo در شماره روز یک شنبه خود، مقاله ای را منتشر نموده که در آن درباره رفتن ستاره پرتگالی رئال مادرید، کریستیانو رونالدو روشنی می اندازد.

به گزارش اسپوتنیک، یکی از دلایل رفتن رونالدو از رئال، نارضایتی مهاجم پرتگال در رابطه به عدم حمایت از سوی مدیریت باشگاه بود. زیرا زمانی که وی متهم به عدم پرداخت مالیات شد و مجبور گردید و جریمه بزرگی را بپردازد، از سوی مدیران باشگاه حمایت نشد.
رونالدو امیدوار بود که "رئال" قراردادی بهتری ارائه دهد که به او کمک می کند تا ضربه مالی را پشت سر بگذارد اما چنین نشد. این واقعیت رافوتبالیست به عنوان خیانت بر خود تلقی کرد و به همین دلیل به طور جدی از رئیس باشگاه، فلورنتینو پرز دلگیر شد.
او از سران انتظار داشت پیشنهاد تمدید قرارداد ارائه شده، بهترین پیشنهاد ممکن باشد و او را بالاتر از مسی از حیث دریافت دستمزد قرار دهد؛ اما اینطور نبود. 

فیفا قصد اجباری شدن حضور مسی و رونالدو در مراسم فیفا را دارد - اسپوتنیک افغانستان
فیفا قصد اجباری شدن حضور مسی و رونالدو در مراسم فیفا را دارد

پیش ازاین"رونالد" به چشم سر شاهد آن بود که چگونه باشگاه بارسلونا در امضای قرارداد جدید با "لئونل مسی" ستاره آرژانتینی این تیم در موردی مشابه به حمایت از او پرداختند.
طبق ادعای نشریه ال موندو، یکی از دلایل اصلی همین بود که رونالدو سرانجام تصمیم گرفت تا به یوونتوس منتقل شود. وی در طول تابستان علاوه بر یوونتوس، از سه تیم دیگر نیز پیشنهاداتی جدی دریافت کرده بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала