رقص نیمه برهنه دختران چینی در حضور رهبران جهادی جنجال آفرید+ عکس

© Photo / Haji Mohammad Mohaqeq FBرقص نیمه برهنه دختران چینی در حضور رهبران جهادی جنجال آفرید+ عکس
رقص نیمه برهنه دختران چینی در حضور رهبران جهادی جنجال آفرید+ عکس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
حضور رهبران جهادی افغان در مجلس رقص دختران چینی در روز ملی چین در شبکه های اجتماعی ازجمله در توییتر و فیس بوک باز تاب وسیعی پیدا کرده و با واکنش کاربران روبرو شد.

به گزارش اسپوتنیک،روز گذشته سفارت چین در کابل روز ملی این کشور را با دعوت از مقامات دولتی و برخی سران جهادی افغان همچنین شماری از دیپلمات‌های خارجی جشن گرفت. 

در این مراسم شماری از مقامات افغان از جمله «سروردانش» معاون رئیس جمهور افغانستان، «صبغت‌الله مجددی» رهبر سابق جهادی، «محمد محقق» معاون ریاست اجرایی و رهبر حزب وحدت مردم افغانستان و «محمدخان» عضو ارشد حزب اسلامی و معاون ریاست اجرایی حضور داشتند. 

سفارت چین با اجرای نمایش و رقص زنان نیمه برهنه از رهبران سابق جهادی و چهره‌های ملی افغانستان که مردم آنان را بیشتر از جایگاه دینی و سنتی‌شان می‌شناسند پذیرایی کرد.
شماری از کاربران حضور رهبران جهادی به ویژه صبغت الله مجددی، رئیس حکومت موقت پیشین، محمد خان و محمد محقق، معاونان ریاست اجرائیۀ افغانستان در این مراسم، را مورد انتقاد قرار داده اند.  

تصاویر منتشر شده در فضای مجازی از این مراسم نشان می‌دهد که مقامات افغان به جای ترک چنین میهمانی بدون هیچ اعتراضی از دیدن این صحنه‌ها راضی به نظر می‌رسند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала