فرار داعشی ها با ریش تراشیده از سوریه + ویدئو

© Sputnik / Mikhail Alaeddinفرار داعشی ها با ریش تراشیده از سوریه + ویدئو
فرار داعشی ها با ریش تراشیده از سوریه + ویدئو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تروریست های سوری با ریش تراشیده سلاح شان را می گذارند تا فرارکنند.

به گزارش اسپوتنیک، ارتش سوریه همچنان پیشرویی شان را بر مواضع تروریست ها در منطقه بیابان سوویید در ارتفاعات تولل — الصفا ادامه می دهند. تروریست ها ریش ها را تراشیده و سلاح شان را می گذارند تا در صورت لزوم با مردم محل مدغم شوند.
خبرنگار اسپوتنیک در سوریه می افزاید که پس از دست دادن منابع اصلی آب آشامیدنی، تروریست های داعش به طور قابل توجهی تضعیف شده اند و آمادگی لازم برای مقاومت در برابر حملات ارتش سوریه را ندارند. 

گفته می شود که از روز گذشته تا اکنون بیش از 6 کیلومتر مربع مناطق پیچیده کوهستانی از وجود داعشی ها آزاد شده است. مواضع مقاومت شبه نظامیان کشف و همچنین یک انبار بزرگ سلاح، مهمات، مواد غذایی و مرکز پزشکی به دست ارتش افتاده است.
خبرنگار اسپوتنیک، خاطرنشان کرد که در طول بررسی مناطق آزاد شده از داعش، ، وسائل برای بستن زخم ها، بسته های دارو و آمپول ها یافت شده است، که بیانگر شمار زیاد زخمی ها در بین تروریست می باشد. در هر طرف مو های دراز و ریش های تراشیده پراکنده است. احتمالا شبه نظامیان قصد رفتن به شهرها و گم شدن در میان مردم محل را دارند.
هر طرف مدفوع الاغ دیده می شود، احتمالا این حیوان برای انتقال سلاح و اشیای سنگین مورد استفاده قرار می گرفته، زیرا استفاده از وسایط نقلیه موتور دار در شرایط کوهی غیر ممکن است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала