کاربران اسرائیلی: روس ها S - 300 را مانند دزد در شب منتقل کردند

© Sputnik / Igor Zaremboکاربران اسرائیلی: روس ها S – 300 را مانند دزد در شب منتقل کردند
کاربران  اسرائیلی: روس ها S – 300 را مانند دزد در شب منتقل کردند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بلوگر های اسرائیل فعالانه به اظهارات وزیر دفاع روسیه درباره تحویل سیستم های راکتی دافع هوایی S-300 به سوریه واکنش نشان دادند.

به گزارش اسپوتنیک، سرگئی شویگو وزیر دفاع ن روسیه، اعلام کرد که چهار فروند سیستم راکتی دفاع هوایی S — 300 شب هنگام با استفاده از هواپیمای نظامی آنتونوف ـ 124 "روسلان" به سوریه منتقل شدند.
کانال 9 تلویزیون اسرائیل در گزارش خود بر این نکته تاکید کرد که تخلیه سیستم های راکتی ضد هوایی توسط روسیه در فرودگاه هوایی سوریه "تحت پوشش شب" انجام شد.
در تبصره های این خبر به زبان روسی اعلام شد که "روس ها مانند دزدان در شب عمل می کنند".
ظاهرا حملات راکتی به خاک سوریه تحت پوشش شب باید به عنوان یک وضعیت عادی شناخته شود و تخلیه سیستم دفاع هوایی روسیه در تاریکی، یک امر معمول نیست.
در یکی از همین تبصره ها همچنین گفته شده که هواپیمای "زنگ زده ایل 20" توسط روس های مست منهدم شده است. 

مهار اسرائیل توسط روسیه پس از سرنگونی ایل-20 - اسپوتنیک افغانستان
مهار اسرائیل توسط روسیه پس از سرنگونی ایل-20
 
واضح است که این یک کار معمول "ترول" های به اصطلاح اینترنتی است، اما عجیب این است که سایت یک کانال تلویزیونی محبوب در میان جمعیت روسی زبان اسرائیلی چنین نظرات را حذف نکرده است. آزادی بیان…
پس سوال به میان می اید، که چرا زمانی که در رسانه های روسی نظرات بسیار به جا و داخل چوکات در مورد قصور اسرائیل در تراژدی "ایل — 20" می نویسند، نمایندگان نخبگان اسرائیل تمام این گزارش ها را "ضد یهودی" عنوان نموده و "تظاهرات ضد یهودی" اعلام می کنند.
شایان ذکر است که مقامات روسیه، در مورد ارسال سیستم دفاع راکتی S-300 به سوریه، بر این حقیقت تأکید کردند که این سیستم ها علیه اسرائیل یا هر کشور دیگری مورد استفاده قرار نخواهند گرفت، بلکه هدف اصلی آن افزایش امنیت پرسنل نظامی روسیه ، در انجام اقدامات ضد تروریستی در سوریه خواهد بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала