پوتین: جاسوسی همانند فحشا یکی از حرفه های مهم در جهان است

© Sputnik / Mikhail Klimentyev /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین: جاسوسی همانند فحشا یکی از حرفه های مهم در جهان است
پوتین: جاسوسی همانند فحشا یکی از حرفه های مهم  در جهان است - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، در مورد سر و صدا ها پیرامون قضیه جاسوس انگلیس، افسر اطلاعاتی سابق روسیه، سرگئی اسکریپال ابراز عقیده نمود.

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، در مورد وضعیت پیرامون پرونده اسکریپال، اظهار داشت که " سر و صدا ها و جنجال " میان سرویس های مخفی فقط دیروز متولد نشده است. جاسوسی، درست مانند فحشا، یکی از مهم ترین حرفه های جهان است.
این مطلب را رئیس جمهور روسیه در نشست نوبتی " هفته انرژیتکی روسیه" که با کف زدن های حضار بدرقه شد، ابراز داشت.
پوتین گفت که فدراسیون روسیه بارها از انگلیس خواسته است تا از اسناد مربوط به " اسکریپال " را تسلیم ما نماید. رئیس جمهور گفت: " ما بار ها گفتیم اسناد این قضیه را به ما بدهید، ما تحقیق می کنیم و تصمیم می گیریم که بعدا چی باید کرد..ما با بریتانیا موافقت کردیم که در امور جزایی کمک کنیم. "
سرگئی اسکریپال، جاسوس سابق روس و دخترش یولیا در تاریخ 4 مارچ سال جاری به حالت بی هوشی در یک مکان عمومی در شهر سالزبوری پیدا شدند و به بیمارستان انتقال یافتند.
بعد از تحقیقات گسترده، اعلام شد که علت بیماری این افراد آلودگی به ماده سمی نوویچوک بوده است.
بعد از مسموم شدن سرگئی اسکریپال و دخترش، ترزا می، نخست‌وزیر بریتانیا در پارلمان این کشور به صراحت گفت که "سرگئی اسکریپال و دخترش یولیا با سم اعصاب جنگی مسموم شده‌اند که در روسیه تولید می‌شود.
در مقابل روسیه هرگونه دخالت در این مسمومیت را رد و آن را یک "داستان ساختگی" توصیف نمود.
سپس دو شهروند روسیه که در بریتانیا به توطئه قتل جاسوس سابق روسیه متهم شده بودند در مصاحبه با تلویزیون آر تی، گفتند که سفرشان به بریتانیا فقط به قصد "گردشگری" بوده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала