نقاط ضعف صنایع نظامی امریکا به ترامپ گزارش داده شد

© AFP 2023 / Ludovic Marinنقاط ضعف صنایع نظامی امریکا به ترامپ گزارش داده شد
نقاط ضعف صنایع نظامی امریکا به ترامپ گزارش داده شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سارا ساندرز، سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد که ، دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده گزارش مکمل را در مورد نقاط ضعف مجتمع صنعتی نظامی ایالات متحده و شرایط کلی این مجتمع دریافت نموده است.

به گزارش اسپوتنیک، سارا سندرز، سخنگوی کاخ سفید ضمن اعلام این مطلب گفت، این گزارش روز جمعه، به دستور رئیس جمهور امریکا آماده شد، و پاتریک شاناهان، معاون اول وزارت دفاع امریکا آن را به رئیس جمهور ارائه نمود.
سندرز این گزارش را " تاریخی" نامید و خاطر نشان ساخت که، دونالد ترامپ برای نخستین بار از زمان ریاست جمهوری " ایزنهاور" به طور مستقیم در ساحه حفاظت و وضعیت صنعت دفاعی مشغول به کار است.
سندرز گفت: "تحت رهبری رییس جمهور، وزرای دفاع، تجارت، انرژی و نیروی کار توصیه ها،در مورد حذف تقریبا 300 آسیب پذیری را که شناسایی شده انجام خواهند داد".
به گفته وی، دولت ترامپ، با افزایش هزینه های دفاعی، در حال پیشبرد سیاست بازسازی نیروهای مسلح و همچنین نوسازی و احیای تولیدات امریکایی است.  

پنتاگون در حال توسعه جنگ افزار بیولوژیکی - اسپوتنیک افغانستان
پنتاگون در حال توسعه جنگ افزار بیولوژیکی

یک مقام ارشد دولت ایالات متحده به به خبرنگاران گفته است که چندین "نقاط ضعف قابل توجه" مجتمع نظامی-صنعتی، شناسایی شده است. وی معتقد است که باید این نواقص برطرف شود.
او گفت، اینجا پنج مشکل عمده وجود دارد که عبارت اند از: تخصیص بودجه دفاعی و عدم اطمینان عمومی با هزینه های دولت؛ افت ظرفیت تولید، رقابت "نامتقارن" تعدادی از کشورها در تجارت؛ نقص در سیستم قراردادی های بزرگ پنتاگون و در نهایت کاهش مهارت کارگران.
دونالد ترامپ، رئیس جمهوری ایالات متحده به تارخ 30 سپتامبر لایحه بودجه دفاعی امریکا در سال 2019 را به امضا رسانیده است.بودجه دفاعی آمریکا در سال آتی بر 716 میلیارد دالر بالغ خواهد بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала