توقف کار گوگل کروم بر روی 32 میلیون دستگاه اندرویدی

© REUTERS / Dado Ruvicتوقف کار گوگل کروم بر روی 32 میلیون دستگاه اندرویدی
توقف کار گوگل کروم بر روی 32 میلیون دستگاه اندرویدی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پیش‌بینی می‌شود با توجه به تغییرات جدید گوگل 32 میلیون کاربر دستگاه و گوشی هوشمند اندرویدی، قادر نخواهند بود از مرورگر اینترنتی گوگل کروم استفاده کنند.

به گزارش اسپوتنیک، شرکت گوگل به‌عنوان توسعه‌دهنده مرورگر اینترنتی گوگل کروم به‌تازگی اعلام کرده است که می‌خواهد سطح API را در این مرورگر ارتقاء داده و از عدد ۴.4.1 به 4.4.۴ تغییر دهد. این بدان معناست که آن دسته از کاربرانی که هنوز از نسخه‌های قدیمی سیستم‌عامل اندروید برروی گوشی‌های هوشمند خود استفاده می‌کنند، از این پس قادر نخواهند بود از مرورگر اینترنتی گوگل کروم بهره‌مند شوند. 

ترامپ با گوگل هم در توییتر درگیر شد - اسپوتنیک افغانستان
ترامپ با گوگل هم درگیر شد

طبق آمار و گزارش‌های منتشره، بیش از 302 درصد از کاربران گوشی‌های اندرویدی هنوز از نسخه قدیمی اندروید ۴4.1 موسوم به Jelly Bean استفاده می‌کنند، این درصد با توجه به تعداد کل کاربران گوشی‌های اندرویدی در جهان که حدود یک میلیارد است، حدودا معادل 32 میلیون کاربر می‌شود که دیگر نمی‌توانند از این مرورگر محبوب و پرطرفدار استفاده کنند.
گوگل‌کروم که یکی از محبوب‌ترین مرورگرهای اینترنتی در جهان محسوب می‌شود، در جدیدترین نسخه خود امکانات و قابلیت‌های جدید و جذابی را برای کاربران به ارمغان آورده که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به احراز هویت بیومتریک و حسگر اثرانگشت اشاره کرد.
اندروید 4.1۱ موسوم به Jelly Bean در تاریخ دهم ماه جولای سال 2012 میلادی به‌صورت عمومی برای کاربران منتشر شد و نخستین نسخه ثابت موبایلی از مرورگر اینترنتی گوگل کروم نیز در ماه جون همان سال ارائه و منتشر شده بود.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала