جزئیات مذاکرات پمپئو و رهبر کوریای شمالی

© AP Photo / White Houseجزئیات مذاکرات پمپئو و رهبر کوریای شمالی
جزئیات مذاکرات پمپئو و رهبر کوریای شمالی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رسانه های کوریای شمالی جزئیات مذاکرات وزیر امور خارجه امریکا، به کیم جونگ اون، رهبر کوریای شمالی را منتشر نمودند.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از رسانه کوریای شمالی " تونا ایلبا" با استناد از یک منبع، مایک پمپئو، وزیر امور خارجه ایالات متحده امریکا در طی سفر خود به کوریای شمالی، در دیدار با کیم جونگ، رهبر این کشور، در مورد امکان ایجاد دفتر هماهنگی ایالات متحده در پیونگ یانگ در پاسخ به تلاش های کوریای شمالی برای خلع سلاح هسته ای صحبت کرد.
کیم جونگ اون، رهبر کوریای شمالی و مایک پامپئو، وزیر امور خارجه امریکا توافق کرده‌اند تا نشست دوم میان رهبران دو کشور را در سریع‌ترین زمان ممکن هماهنگ کنند.
آنها همچنین توافق نموده اند که یک کارگروه برای بررسی و بحث بر سر پروسه خلع سلاح هسته‌ای و همچنین بررسی دومین نشست میان دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور امریکا و کیم جونگ اون تشکیل شود.
یک روز پیش از سفر وزیر امور خارجه امریکا به پیونگ یانگ برای دیدار با رهبر کوریای شمالی، رئیس جمهور امریکا اعلام کرد، که به عقیده وی مسائل درباره‌ کوریای شمالی به خوبی پیش می‌روند.
دونالد ترامپ، رئیس جمهورامریکا در جریان سخنرانی خود گفت: چه کسی می‌داند؟ اما من فکر می‌کنم مسائل درباره‌ کوریایشمالی به خوبی پیش می‌روند.
وی در جریان این سخنرانی از دستاوردهای چند ماه گذشته از جمله بازگشت گروگان‌های امریکایی و بقایای سربازان امریکایی کشته شده در جنگ کوریا صحبت کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала