پیشنهاد عجیب عربستان سعودی برای برگزاری یک نشست در اورشلیم

© YouTube / WSTمحمد بن سلمان بن عبد العزيز آل سعود
محمد بن سلمان بن عبد العزيز آل سعود - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
محمد بن عبدالکریم العیسی، یک تن از متحدان شاهزاده محمد بن سلمان، در بیانیه‌ای غیر معمول، در مورد ضرورت برگزاری یک کنفرانس میان مسلمانان، مسیحیان و یهودی ها در اورشلیم صحبت نمود. به گفته وی این کنفرانس می تواند زمینه های مناسب را برای یافتن راه حل مناسب ایجاد کند.

به گزارش اسپوتنیک، رئیس اتحادیه "اسلامی بین المللی" که در عربستان سعودی مستقر است، برای  برگزاری یک کنفرانس مذهبی میان یهودیان، مسلمانان و مسیحیان در اورشلیم به منظور یافتن راه هایی برای دستیابی به صلح از طریق یافتن موقعیت های مشترک بین ادیان، دعوت کرد.

محمد بن عبدالکریم گفت: " ما باید یک هیأت صلح خواهان را ارسال کنیم که در آن نمایندگان تمامی سه ادیان ابراهیمی حضور داشته باشند. مسلمانان، مسیحیان و یهودیان باید با هم تمام زیارتگاه ها را دیدن کنند" او گفت آنها باید مساعی مشترک را برای یافتن راه حل مناسب به خرج دهند. 

ترامپ: عربستان سعودی بی کمک امریکا دوهفته دوام نخواد آورد - اسپوتنیک افغانستان
ترامپ: عربستان سعودی بی کمک امریکا دوهفته دوام نخواد آورد

این یک خواست غیر عادی به شمار می رود، زیرا،عربستان سعودی هیچگونه روابط دیپلماتیک، با اسرائیل ندارد و اکثر کشورهای جهان عرب اسرائیل را به رسمیت نمی شناسند و ادعای اورشلیم را رد می کنند.

این وزیر عدلیه سابق عربستان معتقد است که چنین هیئتی باید از سیاست مستقل باشد و در آن نمایندگان هر سه ادیان اشتراک نمایند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала