خواست پوتین از پدر حبیب نورماگومدوف در ملاقات با وی

© REUTERS / Stephen R. Sylvanie-USA TODAY Sportsخواست پوتین از پدر حبیب نورماگومدوف در ملاقات با وی
خواست پوتین از پدر حبیب نورماگومدوف در ملاقات با وی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
قهرمان روس هنرهای رزمی ترکیبی با اشاره به درگیری فزیکی پس از مسابقه با مک‌گرگور گفته بود که پدرش او را بخاطر مبارزه در بیرون از قفس مجازات خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئيس جمهور روسیه امروز چهارشنبه ۱۰ اکتوبر با حبیب نورماگومدوف، ورزشکار رزمی روس و پدرش عبدالمناپ نورماگومدوف در شهر اولیانوفسک روسیه دیدار نموده، پیروزی حبیب بر حریف ایرلندی اش را تبریک گفت.

رئیس جمهور روسیه از پدر حبیب نورماگومدوف که وی نیز ترینر ورزشی است خواست تا حبیب را بخاطر درگیری فزیکی پس از مسابقه با کانر مک‌گرگور، ورزشکار ایرلندی، مجازات شدید نکند.

حبیب نورماگومدوف، ورزشکار رزمی و قهرمان سبک‌وزن هنرهای رزمی ترکیبی یو‌اف‌سی به تاریخ ۷ اکتوبر به مقابل کانر مک‌گرگور، حریف ایرلندی اش رفت و پیروز شد.پوتین در این دیدار گفت: "از پدرت می‌خواهم تا مجازات شدید نکند، زیرا هدف اصلی را انجام دادی. ارزشمند و متقاعد کننده".

پس از آنکه حبیب حریفش را از پا درآورد، از قفس بیرون پرید و بالای یکی از اعضای تیم مک‌گرگور که در جریان مبارزه ورزشکار روس را توهین نموده بود، حمله نمود. این حمله منجر به آغاز درگیری فزیکی دسته‌جمعی در داخل و بیرون قفس شد.

حبیب نورماگومدوف در نشست خبری پس از مسابقه بخاطراین درگیری فزیکی معذرت‌خواهی کرد و گفت که پدرش او را بخاطر مبارزه در بیرون از قفس مجازات خواهد کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала